Zullen we nou gewoon maar eens ophouden over die belastingbetaler? Het begint zo'n grijs gedraaide plaat te worden....
Het kabinet wil de NS niet kwijt voor de HSL: http://www.nu.nl/politiek/3505055/kabinet-wil-geen-fyra-opvolger-buiten-ns.htmlmvg,Gert
Dus mag men maar doen wat men wil,de regering "has their back"
Dan zal hij zien dat de NS in de jaren '90 al aangaf dat harder rijden dan 220/230 km/h in ons landje totaal geen zin heeft en dat het minister Peijs van zijn eigen CDA was die wilde dat er 250 km/h gereden zou gaan worden. De gevolgen zijn bekend: andere fabrikanten dan onze Italiaanse vrienden haakten af omdat ze niets passends konden leveren, terwijl AB aangaf dat hun trein makkelijk op te voeren was van 230 naar 250 km/h.
Over grotere afstand, dus bijv van Amsterdam Airport (Schiphol zo u wilt) naar Brussel Airport en dat dan in plaats van vliegen (!!!)
Als jij geld zat hebt,neem t stokje dan over.Ja t is bekend,maar ik ben het er niet mee eens.Je kan alles wel zomaar laten jatten uit je portemonnee,maar ik geef m'n geld liever uit aan zaken die voor mij leuk zijn en niet aan de fouten van de regering.
Bekijk HSL als alternatief voor vliegverkeer
Ik ga dat boek "Vierkante Wielen" toch maar kopen, want ik ben heel erg bang, dat deze man 1000% gelijk heeft!