Omdat veel bedrijven (misschien) geen:- vul verder zelf nmaar aan.Ze zullen echt wel een reden gehad hebben om niet in te schrijven.Gr.Eric
en t moest spotgoedkoop gemaakt worden.En zoals al eerder gezegd blijkbaar had men de concessie(cunnen van de bouw van treinstellen) dus o.a. met bovenstaande ingevuld als een harde eis.
Het vooral komt omdat NSH iets nieuws wilde en perse 250 km/h moest halen en t moest spotgoedkoop gemaakt worden.
Je snapt zelf wel dat ik op zoiets niet reageer, toch ?Dirk
Maar het klopt wel. Dat de bovenleiding na die testrit rijp voor vervanging was en het spoor redelijk uit het lood lag, betekent nog niet dat het onder 1500V onmogelijk is om 300 km/h te rijden. Ik zou eerder denken: niet geschikt voor dagelijks gebruik.Groetjes,Emiel
Behalve in Frankrijk dan zeker, 60 jaar geleden ongeveer: 331 km/h.
Of zal ik het even vriendelijk vragen? Zou je aub aan een onwetend persoon als ikzelf willen uitleggen wat je bedoelt?