Behalve in Frankrijk dan zeker, 60 jaar geleden ongeveer: 331 km/h.Dirk
Uiteraard weten wij het hier allemaal veel beter dan de Staatssecretaris.Dirk
Je snapt zelf ook wel dat dat nergens op slaat, toch?
Ik zou terzake kundigen hier wel over willen horen: GÉÉN politici, want die hebben alleen maar waandenkbeelden waaraan ze andermans geld verspillen. HSL-zuid is mislukt, wie durft het aan om daar toch nog wat voordeel uit te gaan halen?Frans
Stel dat uiteindelijk blijkt dat het toch niet lukt met de V250 (ik denk dat die kans nog steeds klein is) dan komt een ander type materieel toch echt serieus in beeld, bijvoorbeeld een Velaro of een Alstom ding. Dat is spul dat elders in Europa al rijdt dus dat valt qua toelating nog best mee.
Maar het klopt wel. Dat de bovenleiding na die testrit rijp voor vervanging was en het spoor redelijk uit het lood lag, betekent nog niet dat het onder 1500V onmogelijk is om 300 km/h te rijden. Ik zou eerder denken: niet geschikt voor dagelijks gebruik.
Je snapt zelf wel dat ik op zoiets niet reageer, toch ?
We weten het allemaal precies te vertellen hier en het is toch onze portemonnee niet. Ik denk dat de mensen die hun oplossing voor het probleem al klaar hebben, daar nog geen 10% van de tijd aan besteed hebben van de mensen die er daadwerkelijk over gaan.
Roepen dat er maar dit of dat gekocht had moeten is leuk, maar weinig inhoudelijks. De meeste van dat soort one-liners zijn al onmogelijk omdat de fabrikanten van die producten helemaal niet ingeschreven hebben op de aanbesteding.
En waarom hebben de bedrijven zich niet ingeschreven dan?