Helaas, u gaat niet door voor de koelkast. Afijn, het is enkele keren vriendelijk geprobeerd wat meer respect voor eventuele nabestaanden te krijgen en dat was allemaal niet nodig (aldus de moderatie), maar nu het dichtbij komt voor iemand draait de wind hier inene 180 graden. Hetzelfde geldt voor autisme, komt dichtbij (binnen de familiekringen) en opeens is het taboe. En ja, dan ben ik maar een ongevoelige hork, als dit de manier is om mensen wakker te krijgen.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.
In deze discussie probeer ik daar wat van mee te geven, veiligheid is niet zwart-wit.Maar helaas ontgaat dit Laurent volledig. Hij blijft ook alleen maar respect voor eventuele nabestaanden vragen, de overige slachtoffers verdienen blijkbaar geen respect. Zijn conclusie dat de wind ineens gedraaid is deel ik niet, die stond en staat al goed.
Sorry heb er al 3 en geen plek meer voor een 4de ...En sorry hoor maar ik sta verder niet stil bij die ene dode. Heb geen leven meer als je het leed van de hele wereld op je schouders pakt....maar dat wil niet zeggen dat ik niet het triest vind voor de nabestaanden en de andere slachtoffers...
nou zal het nog 1 keer proberen te vertellen, ATBvv is een toegevoegd systeem en is niet verplicht, bij de botsing barenddrecht hadden beide treinen ook geen vv.Bij NSR hebben alle treinen vv, fase 4 geintegreerd, fase 3 aanvullend.Museum mat met ATB-E hebben allen vv dus zeker mat 24.Wat mij wel verbaasd is dat voorheen de ATB een los systeem is/was wat buiten alles om ingreep, bij de SLT is het een geintergreerd sofware stukje wat niet hard losstaat, dus software wijzigen kan iedereen.Dan als laatste vroeger werd er naar je opgekeken als je ATB monteur was, alleen jij mocht aan het syteem komen, tegenwoordig rommelt iedereen er maar aan. (vakmanschap vervaging).
In elk geval veel museummaterieel...
Voor zover ik weet is ATBvv wel degelijk verplicht.Emiel