Heel gewoon in 1973 oid om een volledige stam Am-Bm-Bm-Bm te zien rijden.
Ronald, volgens mij reed er ook altijd een bagagewagen mee. Heb jij meer informatie over de verschillende samenstellingen van de D 730?Groet, Rob
De informatie heb ik ==>> HIER weggehaald
PIKO heeft nog een paar POPwagens in het programma zitten
Of bijvoorbeeldDC 913 (Emden - Münster - Hamm - Hagen - Gießen - Frankfurt (M)):216 - Am - Bm - Bm - Bm - BmOfDC 891 (Oldenburg - Bremen - Hannover):Bm - ABm - BmD730 (Silvolde, Ronald69) is ook erg interessant, maar het zal nog wel even duren voordat ik die trein op de rails kan zetten. Vooralsnog beperkt zich de omvang van mijn POPwagenbestand tot een ABm en een Bm (of, zo je wilt, een ABüm en een Büm met verkeerde opdruk )Voor de lol nog wel even een (nog incompleet) lijstje opgesteld met verkrijgbare (of nou ja, verkrijgbaar... in elk geval wel ooit geproduceerd) POP-wagens:Roco:44916 - Dm chromoxydgrün44917 - ABm blutorange44918 - Bm kobaltblau44919 - Am blutorange44920 - BDm kobaltblau44921 - Bm chromoxydgrün44922 - Dm kobaltblau44923 - Am kobaltblau44977 - WLABm purpurrotHeris:11029 Bcm blaulila11029 (?) Bcm rotviolett (?)Liliput of Märklin:(?) Schürzenwagen Speisewagen purpurrotZowel aanvullingen als correcties zullen met vreugde worden ontvangen!
Bij alle drie de wagens mist de Kieselgraue bies tussen dak en bovenkant ramen en bij de groene Büm ook de gekleurde (groene dus) bies langs de onderkant van de bak: