Doel:€250.00
Donaties:€50.00

Per saldo:€-200.00

Steun ons nu!

Laatst bijgewerkt
op 03-01-2024

Vacature: secretaris bestuur
Algemeen

De stichting

Recente berichten

Onlangs gespot - gefotografeerd, de foto's door eemstede
Vandaag om 20:31:17
Welke Vallejo kleur voor drijfstangen van een DB stoomlocomotief? door Ronald69
Vandaag om 20:00:39
US diorama in H0 door Wim Vink
Vandaag om 19:54:20
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)... door arnout
Vandaag om 19:53:27
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw door Wim Vink
Vandaag om 19:52:07
Punt- en hartstukken door Klaas Zondervan
Vandaag om 19:41:21
MARDEC, de Multifunctionele ARduino dcc DECoder. door bord4kop
Vandaag om 19:34:37
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N door Mispoes
Vandaag om 19:23:35
De (3d) knutsels van Ronald. door gdh
Vandaag om 19:22:56
Piko NS 2015 stroomafname probleem door Ben
Vandaag om 19:08:30
Bauarbeiten im gange door ruudns
Vandaag om 18:50:26
HSM D1715 door vpeters1984
Vandaag om 17:34:25
Beekdaelen in H0 door Stieven76
Vandaag om 17:17:41
Al mijn goede ideeën... door Monobrachius
Vandaag om 17:10:33
Gebruik je Arduino zonder te "programmeren" ;) door Rsd1000
Vandaag om 17:07:59
Ombouw/Pimpen Bolle neuzen door bollen neus
Vandaag om 15:58:15
Kleine Baan in H0 (≤ 0.5m²) door Jack Black (NS1220)
Vandaag om 15:06:14
U-vorm beperkte ruimte (H0 C-rails) door Jelmer
Vandaag om 14:58:04
Onlangs gespot - gefotografeerd, de links door Jeroen Water
Vandaag om 14:33:00
N spur scenery elementen maken van gips of klei? door Dave.......
Vandaag om 14:30:06
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost. door RK
Vandaag om 14:28:54
BMB-Module: “Corfe Castle Station” door Hans van de Burgt
Vandaag om 14:07:52
welk jaar ging Marklin OVP voor wagons van blauw naar wit door Railman
Vandaag om 13:40:42
GSS Jubileumbaantje (0e / 0n30) door MacArthur
Vandaag om 12:55:30
NTM P1 in Schaal-1 door MaraNCS
Vandaag om 11:39:38
Rio Grande Southern - Lizard Head Pass door Hans GJ
Vandaag om 11:30:20
Variaties op Station Zetten Andelst in HO door Duikeend
Vandaag om 10:54:40
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes door Vislijn
Vandaag om 10:42:29
Internationale Spoor 0 en 1 dagen in Gießen, 23 en 24 maart, 2024 door bernhard67
Vandaag om 08:42:53
De Hondsrugbaan door mass am see
Vandaag om 08:15:11
  

Auteur Topic: Boxtel - Veghel - (Uden)  (gelezen 53281 keer)

tothebeach

  • Michel
  • Offline Offline
  • Berichten: 8397
    • Rangeerbanen
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #90 Gepost op: 25 april 2014, 10:38:10 »
Waarom een 6400? Waarom geen hippel? Aan de snelheid, noch verwarmingscapaciteiten zal jet niet liggen, eenvoudiger in techniek. Misschien heeft RRF nog een aantal liggen? Daarnaast heb ik al vaak genoeg horen zeggen dat dat een stoomlokomotief is. Zwart schilderen is dus voldoende ;D ;D

Groet,
michel
« Laatst bewerkt op: 25 april 2014, 10:39:45 door tothebeach »

JAB van Ree

  • Offline Offline
  • Berichten: 3796
    • Stichting Historisch Dieselmaterieel
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #91 Gepost op: 25 april 2014, 11:43:39 »
RRF's laatste 600'en zijn overgegaan naar RailPro en staan nu in Crailoo.

Maar inderdaad ; eerst maar eens zien of reactivering mogelijk is. Dan desnoods eerst materieel lenen voor exploitatie, er staat genoeg stil her en der...
1:1 Locomotor, Plan C/E/L/U/W en 2200 prutser, G1206 bestuurder
1:87 verzamelaar NS periode 1968-heden

hielke1501

  • Offline Offline
  • Berichten: 338
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #92 Gepost op: 25 april 2014, 14:11:12 »
Goede middag,

Weer hoop reactie's en wederom zal ik proberen om alles te beantwoorden,

@Thom;
Wij rekenen er ook op dat we niet 1,2,3 aan deze locs zullen komen. Zoals je al zei, ''weggeven doen ze niet''.

@JAB van Ree;
Het klopt dat er gelukkig al best veel DE-3's bewaard zijn gebleven. Hiermee zullen we idd echt niet iets bijzonders hebben. Maar het jammere daarvan is wel, ze zijn allemaal rood. De 114 (NSM) is rood, de 115 (St. DE-3) is ook rood, de 113 en 121 (SHD) zijn ookal rood. Persoonlijk vind ik dat een beetje saai en daarom is het ook de bedoeling mocht het ons lukken, om een DE-3 geel te maken/houden. Dan heb je wel iets bijzonders. Bovendien, er is geen enkele DE-3 bij een museumlijn in het bestand opgenomen. Dan heb je weer iets bijzonders erbij.
 
Maar zoals je al zei, die buitenlucht heeft ze geen goed gedaan. Ik weet dat ze er flink aan toe zijn en ik snap heel goed dat je er met een aantal weekendjes niet zal zijn, daar zal heel wat jaren overheen gaan. Hier zijn wij ons eigen ook echt wel van bewust.

Ook weten/snappen wij dat 30 a 40km/u die motor echt geen goed zal doen. Maar het is ook de bedoeling om hiermee (en ook met de andere die komen) naar andere museumorganisatie's te gaan, maar het zal ook in de toekomst mogelijk zijn om te verhuren. Dan komen ze echt wel goed van pas en mogen/zullen ze de benen strekken. Hoe dan ook, we zullen dan echt wel ruim 5 jaar verder zijn.

@Jamie;
Dat klopt als een bus, eerst die lijn reactiveren. Dan komt het herstellen enz nog bij en zullen we wel eind 2014 zitten (als alles vlekkeloos en zonder tegenslagen verloopt). Leuk dat je over die railfietsen begind, toevallig heb ik lang geleden (na een bezoek tussen Kranenburg-Kleve) ook dat idee bij de gemeente Veghel ingediend. Helaas hier nooit een reactie op gekregen en nog zal hier veel tijd overheen gaan om dit te regelen.

Wij zien idd veel museummaterieel stilstaan. Zonde maar soms ook wel begrijpelijk. Musea willen veel en hebben vaak, gelukkig, ook veel materieel. Maar meestal beschikt men niet over de benodigde man-/vrouwkracht om alles te onderhouden en dan nog maar niets te zeggen over de financiele middelen. Ook dit soort dingen komt het materieel niet echt ten goede.

MVG, Hielke

PS, de rede waarom ik graag een of twee DE-3's op het Duits Lijntje zou willen is omdat ik nogal fan van deze prachtige treinstellen ben. 

Peter Korsten

  • Offline Offline
  • Berichten: 8571
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #93 Gepost op: 25 april 2014, 14:43:04 »
Wat ik eigenlijk consequent mis in het bovenstaande verhaal is een business plan: hoe ga je de begroting rond krijgen? Zowel initieel als operationele kosten, van zowel je museumwinkel als de goederenlijn? Oftewel, waar ga je het geld vandaan halen?

- Peter

Verstuurd vanaf mijn Galaxy S3 met Tapatalk 4

***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** 40

hielke1501

  • Offline Offline
  • Berichten: 338
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #94 Gepost op: 25 april 2014, 15:12:20 »
Peter,
Het business plan blijft voorlopig in de stichting en bij het bestuur en zal op geen enkele manier aan de buitenwereld worden gepresenteerd (op de gemeente's en provincie na) .
Wel kan ik je zeggen dat zolang wij voor de ZW-vaart moeten stoppen, er nog niet een museumwinkel zal komen. Zoals ik al eerder zei, we zijn een startende stichting die zijn stempel nog moet drukken.
Het geld zal vooral in het begin moeten komen van sponsoren en steun. Maar eerst moet men zeker weten dat de lijn ook echt wordt geopend.

MVG, Hielke

Alexander

  • Offline Offline
  • Berichten: 774
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #95 Gepost op: 25 april 2014, 17:09:27 »

Mmmm dat is ook al een heel oud spoorlijntje hoor,met wel degelijk een flinke geschiedenis.
Ok tot de aansluiting voor Geertruidenberg dan ;D
De aftakking naar Oosterhout is later aangelegd.
Wel eens van "het halvezolenlijntje" gehoord?
Deze liep van Lage-Zwaluwe naar Den Bosch toe.
Anders even googlen.
Verders lijkt me dit off topic.

Mvg jamie diks



@ Jamie, zoals je in de post van Hielke erboven kunt LEZEN, geeft Hielke aan dat hij in Noord Brabant geen andere kanshebber voor een museumspoorlijn weet.
Ik geef daarom die spoorlijn aan.
Dicht bij bevolkingscentra en toeristen, en betalende goederenvervoerders.
En ja ik ken het halve zolen lijntje ja.  Tussen Waalwijk en Den Bosch was ik daar ooit zelf bestuurder.

Groeten  Alexander

Jamie

  • Offline Offline
  • Berichten: 1443
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #96 Gepost op: 25 april 2014, 17:21:20 »
Oh dat is interessant,ik welke jaren deed u daar dienst?
Deze mag u in een persoonlijk mailtje terug beantwoorden als u dit wilt,aangezien dit off topic is.
Ik heb verder behoorlijk wat vragen over het gedeelte Geertruidenberg en Den Bosch,misschien kunt u me verder helpen,want spoorwijzers helpen mij de vragen niet op te lossen.
Mvg jamie diks
« Laatst bewerkt op: 25 april 2014, 17:23:40 door Jamie »

Arjan6511

  • Offline Offline
  • Berichten: 4257
    • Filmpjes op YouTube
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #97 Gepost op: 25 april 2014, 19:11:42 »
Peter,
Het business plan blijft voorlopig in de stichting en bij het bestuur en zal op geen enkele manier aan de buitenwereld worden gepresenteerd (op de gemeente's en provincie na) .
Wel kan ik je zeggen dat zolang wij voor de ZW-vaart moeten stoppen, er nog niet een museumwinkel zal komen. Zoals ik al eerder zei, we zijn een startende stichting die zijn stempel nog moet drukken.
Het geld zal vooral in het begin moeten komen van sponsoren en steun. Maar eerst moet men zeker weten dat de lijn ook echt wordt geopend.

MVG, Hielke

Het is de stichting natuurlijk vrij om haar businessplannen voor zichzelf te houden totdat het juiste moment daar is.

Tussen de regels door lees ik een zeer ambitieus plan waarvan ik me afvraag hoe realistisch het is. Met name de post over materieelwensen doet mij afvragen inhoeverre droom en realistische wens van elkaar vandaan ligt.

Je gaf aan al 8 jaar bezig te zijn, maar op dit moment alleen nog maar contact met de gem. Vgh te hebben gehad. Persoonlijk vind ik dat mager. Ook op het gebied van potentiele verladers lijkt het me dat je hier van op de hoogte zou moeten zijn. Ik denk dat deze bedrijven de grootste kans van slagen van het project Boxtel - Uden (westkant) kunnen bieden. Goederenvervoer primair door de week, recreatieverkeer primair in de weekenden.

Een provincie kan het geld maar 1 keer uitgeven, al denken sommige daar volgens mij anders over, maar dat is een andere discussie.
Investeren in het reactiveren van een spoorlijn enkel en alleen voor recreatief verkeer, zeg maar met circa 80 verkeersdagen per jaar zie ik niet snel gebeuren helaas.

De volgende stap zou dan het herleggen van het traject voorbij Uden richting Gennep, en mogelijk richting Wesel moeten zijn. Dan heb je het over nogal een afstand.
Eerder noemde ik al de aanwezige bebouwing. Voor het herleggen van de lijn zijn de kosten dan helaas torenhoog, zeker als je ook nog met onteigening aan de slag moet. En hoe langer het duurt voordat ermee wordt gestart = nog hogere kosten.

Vandaag om 1411u postte je dit:

`Dat klopt als een bus, eerst die lijn reactiveren. Dan komt het herstellen enz nog bij en zullen we wel eind 2014 zitten (als alles vlekkeloos en zonder tegenslagen verloopt)`

Ik hoop dat je bedoelt dat er eind 2014 een besluit volgt, en niet dat je eind 2014 al zo ver bent dat je kunt gaan rijden, of is het jaartal een tikfout?

Begrijp me goed, ik wil niet teveel `azijnzeiken`, gaat me wel om wat realistisch overkomt en wat niet.
https://www.youtube.com/@arjans3459/videos > abonneer want er komt meer! Treinenvideo's uit NL/D/AT

JAB van Ree

  • Offline Offline
  • Berichten: 3796
    • Stichting Historisch Dieselmaterieel
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #98 Gepost op: 25 april 2014, 19:27:20 »
@JAB van Ree;
Het klopt dat er gelukkig al best veel DE-3's bewaard zijn gebleven. Hiermee zullen we idd echt niet iets bijzonders hebben. Maar het jammere daarvan is wel, ze zijn allemaal rood. De 114 (NSM) is rood, de 115 (St. DE-3) is ook rood, de 113 en 121 (SHD) zijn ookal rood. Persoonlijk vind ik dat een beetje saai en daarom is het ook de bedoeling mocht het ons lukken, om een DE-3 geel te maken/houden. Dan heb je wel iets bijzonders. Bovendien, er is geen enkele DE-3 bij een museumlijn in het bestand opgenomen. Dan heb je weer iets bijzonders erbij.
 
Maar zoals je al zei, die buitenlucht heeft ze geen goed gedaan. Ik weet dat ze er flink aan toe zijn en ik snap heel goed dat je er met een aantal weekendjes niet zal zijn, daar zal heel wat jaren overheen gaan. Hier zijn wij ons eigen ook echt wel van bewust.

Ook weten/snappen wij dat 30 a 40km/u die motor echt geen goed zal doen. Maar het is ook de bedoeling om hiermee (en ook met de andere die komen) naar andere museumorganisatie's te gaan, maar het zal ook in de toekomst mogelijk zijn om te verhuren. Dan komen ze echt wel goed van pas en mogen/zullen ze de benen strekken. Hoe dan ook, we zullen dan echt wel ruim 5 jaar verder zijn.

De SHD bezit de 113 al lang niet meer.. De 121 zal weer geel worden, hopelijk kunnen we daar nog einde van dit jaar mee beginnen. Vooral ook omdat rood niet klopt gezien de uitvoering, maar da's nog een stukje HIJSM erfenis.
1:1 Locomotor, Plan C/E/L/U/W en 2200 prutser, G1206 bestuurder
1:87 verzamelaar NS periode 1968-heden

hielke1501

  • Offline Offline
  • Berichten: 338
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #99 Gepost op: 25 april 2014, 20:19:49 »
Goede avond,
@Arjan6511,
Materieelwensen blijven voorlopig materieelwensen en zeker zolang er nog geen officieel besluit is genomen.
Het klopt dat ik hiermee al 8 jaar meebezig ben, echter in het begin nog diep in de kinderschoenen. Op dit moment wordt het plan ook helemaal omgezet naar een professionele vorm. In het verleden is er ook uitgebeid contact geweest met de gemeente Boxtel en een onderzoekbureau die de heropening onderzocht heeft. Omdat ik met ongeveer hetzelfde doel (de heropening) bezig ben, zijn deze documenten ook aan mij overgedragen.
Zoals ik al eerder heb aangegeven, als de spoorlijn wordt geactiveerd zal dit te danken zijn aan het toekomstige goederenverkeer. Dit is ook de rede waarom er in het huidige onderzoek geinvesteerd wordt.
De verdere stappen zijn ook opgenomen in het business plan. Natuurlijk is het niet de bedoeling (en zeker niet het plan) om de gehele lijn in een keer te herstellen. Maar hierover ga ik niet verder op in.
Het is de bedoeling om in juli 2014 met een besluit te komen. Daarom zei ik ook dat alles goed verloopt en zonder tegenslagen ,de spoorlijn eind 2014 gereed zal zijn. Dit zal misschien iets te onrealistisch zijn maar als het aan ons/mij lag, waren we al vanaf 2005 aan het rijden geweest. Helaas was ik persoonlijk toen nog te jong om een stiching op te richten.

@JAB van Ree,
Sorry, ik bedoelde ook de 151. Wat ik dan persoonlijk niet snap is waarom de 113 dan nogsteeds op ''jullie'' terrein staat (daarom nam ik ook aan dat hij van de SHD is) en wat ik me afvraag is, wat is er mee de bedoeling?
Persoonlijk vind ik het ook heel erg wat er toen in Haarlem is gebeurd. Wat erna gebeurde met de HIJSM en hun materieel vind ik verschrikkelijk maar gelukkig is het materieel toch weer goed terecht gekomen.

Sorry, ik weet dat dit off topic is.  ;D

MVG, Hielke

JAB van Ree

  • Offline Offline
  • Berichten: 3796
    • Stichting Historisch Dieselmaterieel
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #100 Gepost op: 25 april 2014, 20:25:51 »
Sorry, ik bedoelde ook de 151. Wat ik dan persoonlijk niet snap is waarom de 113 dan nogsteeds op ''jullie'' terrein staat (daarom nam ik ook aan dat hij van de SHD is) en wat ik me afvraag is, wat is er mee de bedoeling?
Persoonlijk vind ik het ook heel erg wat er toen in Haarlem is gebeurd. Wat erna gebeurde met de HIJSM en hun materieel vind ik verschrikkelijk maar gelukkig is het materieel toch weer goed terecht gekomen.

De 113 wacht op transport en hier staat hij 'veilig' , niets meer en niets minder. Geen idee wat men er nog mee wil...
1:1 Locomotor, Plan C/E/L/U/W en 2200 prutser, G1206 bestuurder
1:87 verzamelaar NS periode 1968-heden

Jeroen Vreeken

  • Offline Offline
  • Berichten: 297
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #101 Gepost op: 28 april 2014, 15:58:35 »
Misschien een idee Hielke1501 daarmee opweg te kunnen helpen,met ervaringen of mogelijke ideeen/tips om dit mogelijk te kunnen realiseren?

LIjkt me inderdaad het beste. Hoewel een duidelijk einddoel natuurlijk altijd goed is.

Je zou bijvoorbeeld eens na kunnen denken over het schoon maken van het stuk boxtel-veghel.
Dat is aardig overwoekerd met hier en daar zelfs al een jonge boom. Op lange termijn is dat natuurlijk nooit goed.

Als de stichting een stabiele groep vrijwilligers op de been kan brengen die stukje bij beetje het trace 'netjes' houden, dan laat dat bij je gespreks partners in ieder geval zien dat je een serieuze partij bent.
Tevens worden gesprekken over heractivering er wat positiever door. Het drukt de kosten misschien maar een beetje, maar het imagor van de lijn kan wel beter worden. Het is dan het 'niet gebruikte maar nette lijnte' in plaats van een 'wild overwoekerd bospad waar hier en daar nog een rails onder verstopt zit'.

De ge-asfalteerde overwegen zou ik voor het laatst bewaren daar heb je waarschijnlijk wat hulp bij nodig.
Het eindresultaat zit dan waarschijnlijk al vrij dicht be berijdbaar. Je zult de rails, bielzen en bedding nog moeten laten beoordelen door een echte expert, maar die kan dat dan ook makkelijker.

Thom

  • Offline Offline
  • Berichten: 3863
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #102 Gepost op: 28 april 2014, 18:36:19 »
Ook weten/snappen wij dat 30 a 40km/u die motor echt geen goed zal doen. Maar het is ook de bedoeling om hiermee (en ook met de andere die komen) naar andere museumorganisatie's te gaan, maar het zal ook in de toekomst mogelijk zijn om te verhuren. Dan komen ze echt wel goed van pas en mogen/zullen ze de benen strekken. Hoe dan ook, we zullen dan echt wel ruim 5 jaar verder zijn.
Die enkele keer dat je naar elders het land in gaat stelt in verhouding niks voor als je daarmee ook je dagelijkse museumslagen wilt gaan maken.

Wat Jan-Albert al zegt, de motor van plan U is er zéker niet geschikt. Met die lage snelheden komt die simpelweg niet op temperatuur waardoor die meer brandstof en olie zal verbruiken en slijt veel sneller.
Als je daardoor steeds problemen krijgt en stil komt te staan zal dat je succes natuurlijk ook niet ten goede komen...

Als je een plan wilt maken en ergens wil presenteren om geld binnen te halen lijkt het me toch wel belangrijk te weten wat je van plan bent met materieel. Dat is een vraag die je geheid krijgt en als je daar geen redelijk antwoord op hebt zit er wel gelijk een deuk in je verhaal.

Ik denk ook dat je echt goed moet weten wat je exacte doel is. Dat je de lijn weer open wilt willen is wel duidelijk, maar besef goed wáárom en wat je ermee wilt.
Kun je die vraag niet goed beantwoorden zullen er maar weinig instantie's zijn die met je mee willen denken...
Citaat
PS, de rede waarom ik graag een of twee DE-3's op het Duits Lijntje zou willen is omdat ik nogal fan van deze prachtige treinstellen ben.
Aah, de Aap komt uit de mouw  ;)
Maar hoe lullig het ook klinkt, dat moet nooit geen reden zijn voor wat je nu wilt natuurlijk
« Laatst bewerkt op: 28 april 2014, 18:48:27 door Thom »

hielke1501

  • Offline Offline
  • Berichten: 338
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #103 Gepost op: 28 april 2014, 20:32:21 »
Goede avond allen,

Ontzettend bedankt voor de reactie's en het meedenken. Wij waarderen jullie hulp met ideeen en tips enorm en zullen dit ook zeker meenemen.
@Jeroen Vreeken,
Het idee om men te helpen om het trace weer ''groen'' vrij te maken, zijn wij binnen het bestuur ook aan het bespreken. Zowel de voorzitter als de penningmeester/ secretaris er mee eens dat wij hierin graag willen helpen. Echter hebben wij helaas nog niet zo'n stabiele groep, dat vinden wij erg jammer en hebben ook geen idee hoe wij het beste deze groep kunnen formeren. Misschien ideeen/tips hiervoor?
De ge-asvalteerde overwegen zullen wij niet kunnen aanpakken en zullen door de aannemer gedaan moeten worden. Hierover gaat Prorail.
Al het overige (rails,bielzen en bedding) is al gekeurd, en zal (op de ontgroening na) weinig aandacht gaan eisen omdat het in een zeer goede conditie is. Dit hebben wij ook opgemerkt tijdens onze bezichtigingen.

@Thom,
Die beredenering begrijp ik. Omdat wij ook hiermee rekening houden, hebben wij verschillende doelen waarbij die DE-3's wel goed van pas zullen komen. Dit geld overigens ook voor alle plannen met materieel. Helaas kan ik hierover niets zeggen omdat dit opgenomen is in het business plan en omdat het nog niet zeker is of we dit ook zullen halen.
Wat ons betreft lijkt het doel ons duidelijk. Hoe we dit gaan halen is helaas voorlopig onduidelijk.
Ik ben als persoon ook heel eerlijk erin waarom juist de DE-3. Als we het niet halen, zullen we helaas een streep moeten zetten door de DE-3. Gelukkig zijn er nog een aantal rijvaardige DE-3's in Nederland en we hopen dat ze een keer langs zullen komen.

MVG, Hielke

Reeks77

  • Online Online
  • Berichten: 1349
  • Rhb is Cool !! HOm Bernina
Re: Boxtel - Veghel - (Uden)
« Reactie #104 Gepost op: 28 april 2014, 20:51:01 »
@Hielke,

Misschien heb je er al weleens aan gedacht ,maar tractie is dichterbij dan je denkt, namelijk in Uden.
T. van Lanen bouwbdrjf heeft 2 sikjes in bezit , misschien daar eens een babbeltje opgooien .Het is zomaar een idee.

Succes met je plannen.

groet Alexander