@ Jan: Inderdaad goed om van je te horen! Ik las op de forecasts dat het rond de Darling Downs volgende week mogelijk gaat regenen, dus hopelijk heb je dan wat verkoeling.Groeten, Geoffrey
Sierd Jan en Jan, jullie hebben een email en ook nog een met een bord voor op de keukendeur. Behalve de 3 tankloks en de Star is er ook nog de GWR Dukedog (Earl Class) die Bachmann binnenkort gaat uitbrengen. Jongens, jongens, dat gaat weer een hoop shellzegels kosten. Leen.
@Sierd Jan; misschien kun je je baanplan ook in "baanplannen" posten? Niet iedereen kijkt in deze draad en jou idee kan voor ons ook best interessant zijn
@Sierd-JanAls mede Fries heet ik je ook van harte welkom hier !Ben ook gek op British Rail en met name BR blauw.Nu helaas geheel en al historie : Emmen - Hoek van Holland - Harwich - Liverpool Street - Euston/Kings Cross - Carlisle/Newcastle - Glasgow/Edinburgh - Inverness - Kyle of Lochalsh/Thurso Schotland had het helemaal voor mij maar ook Wales is prachtig.En anders dan vroeger is er tegenwoordig schitterend mooi Engels modelspul te krijgen met of zonder sound Gr, Jan