2-assers (en sommige 3-assers) hebben iha een veel langere vaste as-afstand dan 4 of 6-assers, dus nogal logisch dat ze een grotere radius nodig hebben.
Beste Luitjes! De invoerkosten zijn door deze verkoper ruim gezien dus iets minder dan 30%Doe er al-dan-niet jullie voordeel mee.Gr, Jan(tje)
Beste Luitjes! Er was hier al wat gepalaver ivm den Brexit en de verzending vanuit het UK naar den EU.Aangezien ik vorig jaar netjes de "Blijf in je kot" opvolgde, er amper bijeenkomsten waren, is den Paddy ook in z'n kot gebleven.Bijgevolg dees nieuwjaarsgeschenk voor U. (al had ik voorgenomen om na den Brexit minder in het VK aan te kopen... de lokroep was echter te groot):De gewaagde sprong bij een kleine E-bay verkoper:3 Hornby MK4 rijtuigen in de zwarte GNER kleuren (brede koppelingen) 11206 FO: GBP 34,95 - verzending IPS GBP 4,02 - Invoerkosten GBP 9,11 12308 TSO: GBP 36,00 - verzending IPS GBP 4,02 - Invoerkosten GBP 9,36 12315 TSO: GBP 37,00 - verzending IPS GBP 4,02 - Invoerkosten GBP 9,37Totaal rijtuigen GBP 107,95Totaal verzending GBP 10,94 Totaal invoerkosten GBP27,84 Algemeen Totaal GBP 146,73De Hornby R2002 Train Pack heb ik reeds een poos in bezit, maar is nog niet digitaal gezet.Zo kom ik eindelijk aan wat uitbereiding. Tijdens m'n eerste dag safari uitstapjes naar York (soms met de MML/EMT via Derby, nam ik deze treintjes al eens op de terugweg)De invoerkosten zijn door deze verkoper ruim gezien dus iets minder dan 30%Doe er al-dan-niet jullie voordeel mee.
@Leen,Nee, blauw...Gr, Hans