De e-link doet het nu, nadat ik de juiste drivers op de juiste manier had gevonden en hem handmatig geupdate had naar softwareversie 1.04. Het zou allemaal automatisch moeten werken, maar bij mij heeft er de laatste weken hier op de PC nog niets automatisch gewerkt. De Railmaster software is nu geactiveerd, na een reset van de software en een email van de behulpzame Railmaster helpdesk. M.a.w. alles doet het nu. Nu alleen nog een paar kabeltjes aan de e-link en een baan van een meter of 20.Hmmm....nu ik erover denk zou ik een historisch moment kunnen creëren door even een stukje rail aan de e-link vast te maken om het even te proberen. Zou het de eerste e-link in Holland zijn? Leen.
Ja, ik denk ook dat dat de oorzaak kan zijn van geen spanning op de rails, alleen heb ik geen 15V voeding.Ik hoop er volgende week een te krijgen/kopen.Leen.
Leest iemand hier wel eens de Hornby Magazine? In het nummer van november zou een code staan waarmee je bij Scalescenes een Platform Kit kan downloaden, maar als ik bij Pocketmags de cover van de digitale versie bekijk, zie ik alleen een seinhuis staan.Ik overweeg om het digitale nummer van november aan te schaffen, maar ik wil zeker weten dat de code de Platform Kit betreft, niet het seinhuis. Zou iemand met een papieren versie dit misschien even kunnen nakijken?Overigens ben ik benieuwd naar verkooppunten van het Hornby Magazine in Nederland, maar het blad lijkt hier in het westen van het land niet verkrijgbaar. Niet in Den Haag bij Bruna, AKO, Van Stockum of het American Book Centre. In januari ben ik een paar dagen in Dublin, dan ga ik bij Eason maar weer flink Britse tijdschriften inslaan... een ware snoepwinkel! Groeten, Geoffrey