Voor de koopjes jagers; de Adams radial staat nu bij Collets voor £72 in de aanbieding, volgens mij een wereld deal.Helaas moet ik zelf nog ff sparen voor een nieuwe Brighton Belle van het juiste jaar.....Gerard
Gerard, volgens mij is het meer een kwestie van twee draadjes van je BB omsolderen hoor.Als je de jouwe naast die van mij houdt dan weet je welke.Even meten hoe de 4 pennen van de koppeling verbonden zijn met die van de NEM socket, lijkt mij.Collett heeft nog meer leuke aanbiedingen, o.a. een King voor £125,00, een zilveren A4 voor £115,00 en Oxford karretjes voor £6,25.Ik vraag me af hoe hoog de p&p is.Leen.
Jammer genoeg heb ik net mijn geld uitgeven. Hier is mijn nieuwe aanwinst bezig aan zijn testrondjes:http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/69664-a-nod-to-brent/page-741#entry2335792
Michael,Wordt dat onderdeel van jouw BMB-module of wordt dit een apart baantje? Ik was om de veronderstelling dat het eerste ooit het idee was, maar dit lijkt meer op een zelfstandig project.Groeten,Werner