Ik neem hem op de volgende rijdag mee.Als iedereen hem dan nog zo super vindt, dan moet hij maar zo blijven.
Ik vind die dubbele tenders eigenlijk best wel lelijk.
.......zolang de totale treinlengte maximaal 2 meter bedraagt. Anders kan ik die trein niet op een zijspoor in de fiddle yard parkeren.
Ja dat klopt, het was nog niet zeker hoor, maar we waren ermee bezig om daar te kunnen rijden.Nu hij niet meer beschikbaar is zijn we op zoek naar een andere locatie.Leen.
Ik ook.Maar als we er bij de BMB vanuit gaan dat de Flying Scot zo'n beetje hèt uithangbord is van het Britse (model-) spoor, en iedereen vind hem met dubbele tender super, dan ga ik hem niet ombouwen en dan wordt dit mijn BMB-Flying Scot-uithangbord.Er zijn nog genoeg andere projecten. Leen.
Hmmm, zullen we er nog een FY-bak van 90 cm bij maken?Zolang we de baan niet rug-aan-rug in een ovaal opstellen, dan maakt het niet uit.Als we toch een ovaal maken, dan moet de FY korter of we moeten een brug gebruiken.5 plankies, 3m paal, 8 rails, wat printplaat en wat draad en 2 ST16's, het kan allemaal.Wat vind jij?
Dan zal ik de volgende keer deze lok ook meenemen om er achter te hangen.