Chris,Mooi verslag. Aardig dat je even meldt bij het plaatsen van de ESU decoder dat je je garantie kwijt bent als je het stukje kunststof weghaalt. Dat geldt denk ik ook voor alle andere pimpwerkzaamheden: dus raamranden zwart maken en stukje styreen plakken voor de koppeling lijkt me ook niet gunstig voor de (omruil)garantie.Groeten,Ivo
Dat is niet helemaal waar, Jeroen. In werkelijkheid hebben de plan V's sinds de jaren '70 langere trapjes met in totaal drie treden gekregen. En de laatst gebouwde series hadden deze al vanaf fabriek:Treinstel 930 met lange, drietredige trapjes in 1974http://www.hetutrechtsarchief.nl/collectie/beeldmateriaal/fotografische_documenten/1970-1980/151953Treinstel 401 met tweetredige trapjes in 1966:http://www.hetutrechtsarchief.nl/collectie/beeldmateriaal/fotografische_documenten/1960-1970/151897Roco heeft dus beide soorten trapjes dus op één model gebruikt. De kans is heel klein dat dit -door bijvoorbeeld een bakwisseling- in de jaren '70 is voorgekomen, maar bij de 431 klopt dit dus niet. Die moet dus tweetredige trapjes hebben. Overigens kon ik nog niet via mijn winkelier losse onderdelen bestellen. Ik wil namelijk ook wel die mooie koppelingen.Maarten
Heren,Mooie verslagen! Nu wachten op een verslag wie een Fleischmann aan een Roco koppelt.Als jullie het niet doen, ga ik het doen...
Is er als een idee wanneer de gele plan T uitkomt?
Chris, waarom kan jij nu al wel bestellen? Zeker zelf winkelier?