Hoi Erwin,Voor mijn eigen baanplan heb ik met een soortgelijke situatie te maken. De optie Geel-knipper had ik me gerealiseerd, maar ik was even vergeten dat ik daar ook een sein mee uit kan sparen.Bij mij is dat gebied niet voorzien van bovenleiding.Aangezien ik ook de juiste borden wil plaatsen is het dan voldoende om ter hoogte van het dwergsein van de overslagsporen bij het binnenrijden, het linkse bord te plaatsen en op "Toekomst" het rechtse bord?Groeten,Aernoud
Als je het onbediende gebied inrijdt, zal ter hoogte van het tegensein het linkerbord staan (einde centraal bediend gebied). Het rechtse bord zou ik dan plaatsen bij het of net voor wissel naar de overslagsporen, met een bord eronder met bijvoorbeeld de tekst "Bij rechtsleidend wissel".Groeten Erwin
Voorbijrijden met opgezette stroomafnemers niet toegestaan.Indien een bovenbord is aangebracht is voorbijrijden met opgezette stroomafnemers niet toegestaan in de richting waarnaar de pijl wijst.
Heb je de ruimte, plaats ze rechts. Zo niet, plaats je de linkse links van het spoor