Zal het proberen , als ik het goed begrijp heeft jouw schaduwstation 1 niveau (30 cm onder werkblad) , als je nu rechts , waar die 2 bochten liggen welke weer terug gaan naar beide spiralen, dit gewoon door laat lopen dan kun je rechts ook nog opstelsporen leggen, zo heb je dus boven opstelsporen liggen, deze laat je allemaal doorlopen rechts de bocht door , dan naar beneden, en dan weer naar links naar het andere spiraal.Oftewel waarom 2 aparte schaduwstations als je het met 1 mooie grote af kuntQua maatvoering wordt mijn baan ongeveer gelijk aan die van jou, en ik wil het op bovenstaande manier doen, puur om zo lang mogelijke opstelsporen te krijgenzoiets
Hallo Michiel, ik ben bang dat ik vandaag iets te blond ben
Alleen schiet me het volgende binnnen, ik nu dus altijd uit op de buitenste spoor, is dat kwalijk ivm de rijrichtingen of denk ik weer te zwaar
Hoeft geen probleem te zijn mits je een flyover inbouwd om de sporen te laten wisselen, en dat dus de sporen pas in het zicht komen als je weer netjes rechts rijd. Een andere optie is om een enkelspoor eiland aan te leggen tussen de oprit en het punt waar je dan op de baan weer 2 sporen wilt hebben. Alleen moet je dan iets meer verkeersleider spelen.Groetjes Michiel