Ik ga trouwens door voor het ombouwen van mijn oude centrale tot booster. Dan verwijder ik de Master en Slave aansluitingen en maak een extra Booster In aansluiting er bij (dat is allemaal al voorbereid op de print).Felix
Ook gezien de huidige kleine onvolkomenheden van De MultiMaus als deze is aangesloten als slave op een lenz Centrale en wordt omgeplugd van een plug naar een andere plug op de modulebaan, wat zeer vaak resulteerd in een reset van de lenz centrale
Zoals al aangegeven is op de site van de Genli ook een RS2PC interface te vinden die het mogenlijk maakt om nu ook RS terugmeld units te gaan gebruiken.
Blijft voor mij nog steeds de vraag wie heeft er een baan automatische betuurd met de GenLi interface en een trugmeld bus RS2PC of S88 en maakt gebruik van de koploper software om deze aan te sturen.Zou het persoonlijk toe juichen als deze kobinatie goed zou werken.
Ik weet niet in hoeverre de RS2PC interface gebruikt kan worden met o.a. Koploper. Zelf maak ik momenteel gebruik van een (zelfbouw) HSI-88, tevens is S88 in m'n zelfbouw centrale opgenomen. Hiermee is het dan mogelijk om terugmelding over XpressNet te laten plaatsvinden. Volgens mij is dat (helaas) niet opgenomen in b.v. het zelfbouw projekt NanoX van Paco. Dus dan heb je de (prima) keuze om een HSI-88 te gebruiken voor terugmelding, of te kijken of RS2PC werkt i.c.m. Koploper indien je al RS modules hebt.