Ik vind deze écht niet slecht! Als je de onderlijn nog íets laat zakken dan vermijd je dat je dwars door die lijnfilmkast heen moet en kom je aan de neus misschien ook beter uit.
Heb me het al is zitten afvragen hoe dat zit met zicht rondom je werkplek en de baan,maar mag het eigenlijk wel zo worden vormgegeven ?Je ziet volgens mij never nooit optijd dat iemand het wachten beu is en besluit met de fiets over te steken als je dicht bij de overweg zit.Bovendien heb ik het idee dat de consoles in een cabine tegenwoordig ook alleen maar dieper worden ivm alle electronica die moet worden verstopt,dus daar gaat je zicht rondom volgens mij ook alleen maar mee achteruit.Als men idd mag ontwerpen wat mooi is en er zijn geen goede regels voor vrij zicht rondom(zoals een vrachtwagen wel moet hebben met ong 10 spiegels overal en cameras)dan kun je net zo goed het hele raam eruit halen dan ziet een mcn tenminste niet wanneer hij iemand voor de trein krijgt en niet meer kan remmen.Scheelt een hoop trauma's voor in elk geval de mcn.Ben zeer benieuwd hoe dat verhaal over vrij zicht voor treinen en mcnén werkt.