Totaal aantal onderdelen: 3897 Dus eigenlijk valt het allemaal nog best wel mee
Jij hebt lef, met een hete soldeerbout door de snel smeltende portalen.
Ik heb weer even een vraag:Wil ik mijn brug in de toekomst op de pijlers gaan zetten en het grote voorbeeld een beetje na blijven volgen, dan moet ik de oplegpunten ook braaf na gaan maken. Of in ieder geval iets dat er op lijkt.Nu vraag ik mij af hoe ik deze dingen het beste kan maken, ze moeten natuurlijk wel sterk genoieg zijn om de brug met dinamische belasting van rijdende treinen netjes op te vangen. Zelf zat ik te denken aan een metalen pin die een stukje in het frame komt te zitten en ook een stuk de pijler in gaat, waarbij ik dan van styreen de onderdelen eromheen maak. Maar hebben jullie wellicht andere (betere) ideeën?Jeroen
Ik zou de oplegpunten maken met en pin die naar boven uitsteekt en die in een huls laten vallen die in het brugdek zit. zo ben ik in ieder geval van plan het te gaan doen
de hef heeft gewoon styreen-opleggingen, gaat prima, ruimschoots sterk genoeg.
goed plan, alleen doe ik het dan net anders om, pen vast aan de brug die in een huls in de pijler zakt. De pijler moet ik namelijk nog maken, de brug wordt lastiger om daar nu nog een huls in te zetten.