Wat de f**k zeg! Helemaal super, Jeroen. Ongelooflijk mooi gemaakt. Frommel jij de bovenleiding er later in? J
wauw!jeroen wat word hij mooi zeg.en hij buigt niet door!!gelukkig. het is en blijft een gok geweest. en zometeen als alles erop zit is hij nog steviger.het is echt prachtig.gr,mathyn
Jeroen,Ik zie nu je project voor het eerst, klassewerk! Ik ben gek op bruggen. Dit model ziet er wel heel erg echt uit!Nog een tip, maar daar zal je ongetwijfeld zelf wel aan gedacht hebben. Voor de scheepvaart is er meestal een geel-zwarte hoogteaanduiding op de pijlers aangebracht (doorvaarthoogte). En als er dan zo'n kooiconstructie aan hangt staat op die kooiconstructie aangegeven wat er van de doorvaarthoogte af gaat (rood omlijnd wit vierkant bord met zwarte driehoek bovenin en een meteraanduiding).Veel plezier gewenst met de afbouw, Jan
Heb je enig idee wat je in totaal al hebt uitgegeven aan styreenprofielen of durf je het niet op te tellen? Groet,Jakop
Zo Jeroen, je maakt er een schitterend ding van! Met zo'n watertje eronder is de brug straks echt niet meer van echt te onderscheiden!! Gebruik wel een achtergrond als je hem gaat plaatsen, dan komt hij het beste tot zijn recht..Met zo'n ding op de baan heb je geen station meer nodig.. petje af!groet daan.
Jeroen, prachtig,Kun je de brug misschien niet laten zien op Ontraxs? Er was toch ook een Mitropa stand? Kan die naast de kartonnen brug van Culemborg van Janw worden gezet.
Overigens geldt onder jouw brug niet het BPR maar het RPR, het Rijnvaart Politie Reglement, maar het BPR wijkt hier niet vanaf. Je kunt het RPR digitaal vinden onder documenten die gedownload kunnen worden op de site van de CCR.mvg,Ivo
Ja, de bovenleidingsdraden soldeer ik later in de brug. Ik heb er nu alleen maar last van en door de vrij open constructie van de brug kom ik er straks goed genoeg bij.