Bedoel je niet gewoon schooren
Hoe is de stijfheid nu van het middelste deel? Dit was heel in het begin van het project nog een discusie.Visueel is er echt niks mis mee, mooie schaduwwerking .
Mijn modelspoorbrug moet ongeveer 1,30 meter lang worden. Ik heb besloten om de brug uit styreen te gaan bouwen. Goed begin is het halve werk, dus eerst maar eens de tekening van de spoorbrug opgeduikeld. Nogmaals, ik ga de brug niet letterlijk nabouwen, maar gebruik de tekening als leidraad...................Ik heb nu inmiddels 9 van de 21 portalen in styreen gebouwd en ben sinds afgelopen weekend net begonnen aan de bodem van de brug. Binnenkort zal ik wat foto’s gaan plaatsen. Omdat het niet de bedoeling is dat de brug volgende week klaar is, kan het soms enige tijd duren voordat ik weer met een update kom in dit draadje. Jeroen
Hoi Jeroen,Ik blijf genieten van de voortgang die je maakt, ik hoop de (model)brug eens in het echt te mogen aanschouwen.
hee jeroen, ik wil graag de nieuwe spoorbrug van Zwolle namaken. Ik vraag mij af hoe jij die super mooie brug maakt en van welk materiaal. Waar koop je dat en wat kost dat ongeveer?Heel erg veel succes nog, want je brug word echt veel mooier dan dat kant en klare model!
@Jeroen: Je maakt al behoorlijke vorderingen. Ziet er erg goed uit... beter dan de "kant en klare"... Ik doe het je niet na Groeten Ronald.