Hoi allemaal,Ik kan er niet bij dat er zoveel dubbeldeks materieel aan de kant moet. Waarmee wil de NS dat materieel dan gaan vervangen ? Voorlopig rijden er ook nog steeds plan V´s rond en ik denk dat met de SLT niet alles vervangen kan worden wat hier besproken wordt voor sloop. Heb het idee dat er veeeel meer materieel op de lijst staat om gesloopt of verkocht te worden dan dat er aan nieuw materieel bijkomt. Maar het kan ook aan mij liggen.Groeten Ruud.
Op www.somda.nl lopen diverse topics over het materieel, zoals DDM-1, Mat'64, DM'90, locs serie 1700 en 1800 waar nieuws in wordt medegedeeld. Deze berichten worden doorgaans geplaatst door mensen die dicht bij het vuur zitten.
SM'90 heeft tot bijna einde levensduur problemen gekend, met onder andere de wielbanden en assen en de vermogenselektronica.
Het kan natuurlijk ook zijn dat NSR achter de schermen al bezig is met de bestelling van een nieuw type, maar dat lijkt me sterk. Maar wat kan ik er ook van weten
Tja,op die manier begint het steeds meer veevervoer te worden he Daan.De gemiddelde veewagen wat achter een tractor hangt is soms nog comfortabeler.
Waar jij woont zul je het waarschijnlijk moeten doen met SGM en VIRM.