Het is zo'n automaat als op deze foto, of lijkt er sterk op.Ik heb er geen mogelijkheid gezien om transacties op te vragen. Geen idee of dat niet kan of dat ik het gewoon niet kan vinden.
Ik ben er vanmiddag trouwens nog even geweest. Het huidige saldo is lager dan ik verwachtte. Ik ben wat aan het rekenen geweest om het verschil proberen te verklaren. Als ik aanneem dat de prijzen op 9292 kloppen, lijkt het er op dat op de terugweg een halte te veel is gerekend. Dat is althans de enige manier waarop ik wel op het verwachte bedrag kom. Geen idee of dat kan, want ik heb gewoon bij het uitstappen uitgecheckt. Ik zou zeggen dat het dan gewoon goed moet gaan.
Op een onoverzichtelijke manier zie je onder 'transacties' vervolgens de laatste 10 transacties.
Kijk henk, dat bedoel ik dus, als je zegt dat je weinig fouten merkt, vind ik ook dat je wel recht van spreken moet hebben. Ik heb dat systeem zo'n beetje vanaf het prille begin getest en in alle folders werd de loftrompet gestoken: het zou nimmer falen, het zou altijd de correcte prijs berekenen en nog makkelijker zijn ook. Dan kun je zeggen dat ik naïef ben, maar je kan ook zeggen dat de vervoerders de reizigers eens serieus moeten gaan nemen.
Cool, 41 pagina's vol lullen over een onbeduidend stukkie plastic
@Menno,misschien dergelijke reizen eens samen met een verslaggever van de Telegraaf of zo maken. Dan kan die verslaggever er een mooi stukje voor in de krant over schrijven.Media-aandacht wil nog wel eens helpen om dergelijke wanzaken aan het licht te brengen.