Dat afdwalen valt wel mee denk ik, want met het verdwijnen van DDM-1 (die niet zonder loc 1800 kan) raken de Loccen 1800 ook werkloos. eea heeft dus zeker samenhang.Of de NSR machines in betere staat zijn dan de Cargo exemplaren weet ik niet. Qua uiterlijk wel natuurlijk, maar technisch??En als we dan toch een nummer moeten noemen om te bewaren dan is de loc met volgnummer 37 ook wel een aardige denk ik.Wat betreft de rijtuigen DDM-1. Wellicht is er nog toekomst voor ze ter versterking van de DDAR (DDZ) vloot. NSR heeft dalijk 29 DDAR Bvk's over en met DDM-1 erbij zat tussenrijtuigen om er 29 prima treinen van te maken die na revisie nog een jaar of 15 voort kunnen. Ik zou het bijzonder vinden wanneer het hele spul zonder pardon aan de kant geschoven zou worden.mvgSander.
Waarschijnlijk vanwege de rode uitvoering waar deze loc in rondgereden heeft.
Oh jee, daar gaan we weer......Mensen blijf nu eens realistisch!!!!!!Jeroen
Mijn vermoeden is dat over een aantal jaar het niet langer rendabel is om trek/duwtreinen met 1700-en en ICRm te laten rijden, dat ICMm dan ook goeddeels op is
Eerlijkheidshalve zet ik er grote vraagtekens bij of het NSM daadwerkelijk een 16-00/1800 gaat bewaren, terwijl er dan nog een hele vloot machines serie 1700 rondrazen die er voor een gemiddelde Nederlander exact hetzelfde uitzien als een 1600/1800.