Een goed ontwerp voor zo'n baan kost zeker tijd: maanden. Ik heb voor mijn baantje ook veel tijd nodig gehad voor een goed ontwerp. Voor de achtergrond geeft deze link je ook een tip.Groet,Basilicum
Wat die link betreft voor die achtergronden.............................meen je dat nou?Kijk ik wil niet iemand zijn uitvoerende ideeen afkraken, ieder doet het op zijn manier goed, maar als achtergrond zou ik dit niet doen/willen.....voor mij komt zo'n achtergrond niet realistisch over, sorry!
Ben ik dan te kritisch..................... eigenlijk mag ik nog niets zeggen omdat ik zelf nog niets heb laten zien...........maar mag toch wel een mening hebben over een bepaald idee!
Achtergronden met afbeeldingen, met name foto's, geven altijd problemen met het perspectief. Een foto klopt maar vanuit één aanzichtspunt met de voorgrond. Kijk je er onder een andere hoek naar dan klopt het perspectief in combinatie me de voorgrond niet meer.
maar het moet te doen zijn! (Fotoshoppen)Maar is dit niet voor latere zorg.............?
Eh.... nee? Je achtergrond moet er eigenlijk al zijn voordat je nog maar 1 meter spoor gelegd hebt. Daar begin je namelijk. Later kun je er niet meer bij.
maar is dat niet een beetje onlogisch wil je een achtergrond maken in combinatie met je baan zoals ik eerder aangaf?De kleuren en de diepte kun je dan niet afstemmen op de baan evenals de verhoudingen voor hoogtes etc
En pstttt.... Geloof me,niet te moeilijk denken,het is echt makkelijk 1 en 1 is 2 Groetjes van Martin de Deugd.