Hmmmmzzzz Als ik het zo lees dan is het Noorden en Oosten achter gesteld en in de Randstad zijn ze niet echt er op vooruitgegaan (met name weekend) omdat het daar dus simpel weg ook pet is.Ik neem dan aan dat dit ook voor de rest van het land geld?Dan zouden we er met zijn allen er geen fluit mee opgeschoten zijn?!En het rijk investeerd in treinen sneller te laten rijden hoorde ik op de TV en Radio? Zou t helpen of is het gewoon een bodum loze put of gebed zonder einde?Greetz:Menno
En het rijk investeerd in treinen sneller te laten rijden hoorde ik op de TV en Radio? Zou t helpen of is het gewoon een bodum loze put of gebed zonder einde?
Je leest en hoort vooral de situaties waarin het minder is geworden. Al die reizigers die erop vooruit zijn gegaan hoor je nauwelijks. Klagen is makkelijker dan complimenteren.
(...) Wat ik wil aangeven is dat ook op verbindingen waar het puur op het spoor wel verbeterd is, de totale reis voor veel reizigers is verslechterd (ik ben namelijk geen uitzondering). Dan begin ik me toch af te vragen of de groep waarvoor de reis per saldo wel is verbeterd dusdanig groot is, dat het deze megaoperatie rechtvaardigt.Huub
Thieu,De mens is een gewoontedier. Voor een OV-bedrijf betekent dit dat je heel voorzichtig moet zijn met dienstregelingwijzigingen.(...)
Overigens zijn mijn aansluitingen teniet gedaan door de wat dubieuze keuze van NS om de aloude symmetrietijd los te laten. Daar kan een busvervoerder weinig aan doen.Huub
Het werkt nu eenmaal zo dat dat de trein het hoofdvervoermiddel is en dat het voor-en natransport in de meeste gevallen de treindienst moet volgen.