....Maar nogmaals; het is belachelijk als een afstand van een van de Noordelijke hoofdsteden naar A'dam of R'dam op een korte afstand een lange reistijd zit terwijl als ik vanuit A'dam naar Parijs wil waarvan de afstand wel een x zoveel is & in verhouding korter in de trein zit....
Maar nogmaals; het is belachelijk als een afstand van een van de Noordelijke hoofdsteden naar A'dam of R'dam op een korte afstand een lange reistijd zit terwijl als ik vanuit A'dam naar Parijs wil waarvan de afstand wel een x zoveel is & in verhouding korter in de trein zit.
Dat doen ze juist in Frankrijk, stoppers met 200 km per uurKijk aan toch een land waar t wel kan.
Waar is het gecombineerde intercity vervoer gebleven? Of worden we als oosterlingen gewoon achter gesteld omdat in de randstad alles perfect moet zijn?
Ik sta de laatste weken vaak op Tilburg centraal waar ik diverse vreemde en vooral ook lege/geen dienst stammen ICR in de richting van Breda zie rijden!Zo stond er vanochtend een ICR stam op spoor 4, dat perronloos is.. Breda < 1700/1800 loc - Bds - B - A - B - B - A - B - 1700/1800 Loc > Eindhoven.En zo heb ik er al meer gezien de afgelopen dagen. Iemand enig idee waarom die dingen niet gewoon worden ingezet?
vandaag ff slagje Rotterdam gemaakt.Heenreis 2x overstappen, teurg reis 1x met een kwartier wachttijd in Amersfoort.Waar is het gecombineerde intercity vervoer gebleven?