Houten - Utrecht vv
Alleen alles is stop geworden en moeten we overstappen.
Langere reistijd. voor zowel A'dam als R'dam (en overig).
Gister naar Amsterdam geweest. De IC Arnhem-Utrecht is op dit traject een veredelde stoptrein. Slecht! Voor Bunnik blijft die 'ergens' achter hangen en na Abcoude wordt het eveneens 40 km p/u. Slecht dat de stop in Duivendrecht er uit is. 5 minuten vertraging. Terug idem dito in een goed bezetten IC om 23.00 uur terug uit Amstel en weer lekker stoppen..... Nee, dit heeft mijn voorkeur NIET! Ook vind ik het slecht Elst nog slechts 2 treinen per uur per richting heeft i.t.t. de eerdere 4 per uur. Gezien de centrale functie van Elst in de regio en het vanuit Elst per trein probleemloos kunnen bereiken van Arnhem en Nijmegen een misser van de eerste orde. Kortom: prutswerk in mijn ogen.
Gister naar Amsterdam geweest. De IC Arnhem-Utrecht is op dit traject een veredelde stoptrein.
Gister naar Amsterdam geweest. De IC Arnhem-Utrecht is op dit traject een veredelde stoptrein. Slecht! Voor Bunnik blijft die 'ergens' achter hangen
en na Abcoude wordt het eveneens 40 km p/u.
Ook vind ik het slecht Elst nog slechts 2 treinen per uur per richting heeft i.t.t. de eerdere 4 per uur. Gezien de centrale functie van Elst in de regio en het vanuit Elst per trein probleemloos kunnen bereiken van Arnhem en Nijmegen een misser van de eerste orde.
IUit mijn hoofd een vaste snelheidsbeperking daar, klein stukje bij Abcoude.
Een trein die overal stopt is een stoptrein lijkt me: Leeuwarden,Grou-Irnsum,Akkrum,Heerenveen,Wolvega,Steenwijk,Meppel Zwolle. kijk bijv: Trein 12732 op: http://www.somda.nlDeze word pas Intercity NA Zwolle.
Een trein die overal stopt is een stoptrein lijkt me: Leeuwarden,Grou-Irnsum,Akkrum,Heerenveen,Wolvega,Steenwijk,Meppel Zwolle. kijk bijv: Trein 12732 op: http://www.somda.nlDeze word pas Intercity NA Zwolle
(...) Maar nogmaals; het is belachelijk als een afstand van een van de Noordelijke hoofdsteden naar A'dam of R'dam op een korte afstand een lange reistijd zit terwijl als ik vanuit A'dam naar Parijs wil waarvan de afstand wel een x zoveel is & in verhouding korter in de trein zit.(...)
en wat moet je met een Thalys die overal stopt?