Het station ziet er nog wat 'strak' uit... Het middenperron kun je ook ongestraft wat langer maken, niet voor de treinen maar wel voor het gezicht.
Heb je eventueel nog nagedacht over een stuk baanvak? Zou achterlangs kunnen of voorlangs, maar dan heb je weinig ruimte om je schaduwstations te bereiken, tenzij je die nog een wokkelslag omlaag laat gaan.
Fleischmann schijf is prima, stabiel en redelijk geluidloos. Prima voor deze baan. Langer is niet nodig, je kunt er een P8 en 23'er op draaien.
Ik voel zelf veel meer voor deze methode:( Foto en link van Sven Brandt )
ik weet heeeel goed waar Hardenberg ligt... Heb er van 1969 - 1991 gewoond En van 1980 - 1984 er doordeweeks bijna dagelijks met de Plan U en de 2200-trek-trek-plan-e-trein van Hbg naar Zl vv gereisd Grtzz,Karst
Hoewel het minimaal zal zijn, zullen er bij rijtuigen in deze configuratie openingen bij de overgangen te zien zijn. Ik moet zeggen, ik heb het draadje niet gelezen en zie dit nu pas, dus misschien zeg ik iets stoms, maar ik zou de zichtzijde in een binnenboog leggen. Dan sluiten de rijtuigen mooi dicht.