Dit komt al aardig in de buurt:http://www.youtube.com/watch?v=U4nMNVe9wmk&feature=autoplay&list=HL1342952524&playnext=1
machtig filmpje stiekum is de serie 1600 mijn favo loc,al vanaf dat ze in dienst gesteld zijn.Ik vond zeker de oerversie met het nr in het midden en de losse typhoons geweldig!!Gek genoeg heb ik dat niet met een 1700,al ziet die er exact eender uit.Op de 1 of andere manier smoelt die anders,maar dat kan ook aan mij liggen.
Het is iets minder: 4540 kW, wat in theorie iets van 6100 pk zou zijn.
Qua casco en draaistellen zijn de 1600/1800 en 1700 gelijk. Hooguit dat bij de 1700 andere ATB-spoelen aan het draaistel hangen.
Maar wat het wellicht kan zijn: bij de 1600/1800 en 1700 zit er een ventilatie-bak op het dak die niet bepaald symmetrisch is. Dat zie je aan deze foto's:http://www.flickr.com/photos/homcn/4432175555/http://www.flickr.com/photos/homcn/4372932642/Groetjes,Emiel
En een andere ATB-asgever, andere retourstroomborstels, ander(e) wielflenssmering(reservoir), andere opstelling kopwandkranen die ook nog eens van een ander type zijn, fabrieksplaat, andere zijwandroosters en zo zijn er nog wel wat verschillen. Heel wat meer dan hooguit een ATB-spoel.
Arjen, Klopt het GING inderdaad over motorposten :-) nu over de 1600
kansloos Een kleuterklas presteert het om nog langer de aandacht bij 1 onderwerp te houden hoe moeilijk is het nou, wil geen mod uithangen maar als je het er perse over moet hebben maak een nieuw topic.