Die ruimte is er bij de DE-III helaas niet, temeer, daar de balgen zo goed als in lijn met de buitenwand liggen.
Thnx Stig,Dit treinstel volge een totaal aandere aanpak De oplegging is hier centraal geregeld. Ik zie geen koppelmechanisme.Desalniettemin, bedankt voor de foto's, het geeft inzicht hoe anderen het opgelost hebben. Zelf heb ik hier een set Rivarossi DR-Doppelstockers met 3-assige Jacobsstellen. De constructie die daar gevolgd is, is fraai, simpel, maar laat ook de bakken naar binnen scharnieren... Origineel zouden er aan de vouwbalgen 'opleglepels' moeten zitten. echter zitten die er bij mijn niet aan. Dus op dit moment is er geen sprake van opleggen Dus aangezien ik toch wat moet verzinnen, gelijk de hele boel maar fundamenteel aangepakt. Probleem in deze is het aangedreven draaistel. De motor zit daar danig in de weg om een nette constructie mogelijk te maken. Doel is om de koppelingen zo laag mogelijk in de bakken te laten aangrijpen. En... om bij benadering een originele oplegging op de draaistellen te krijgen. Dat weer betekent, dat zowel motorbak als kopbakken zelf op de draaistelconstructie moeten gaan rusten en niet op elkaar.Grtzz,Karst