@Bessel, weet je zeker dat je die neusjes uberhaupt wilt gebruiken? De vormgeving van die neusjes klopt écht niet en het is zo'n beeldbepalend element. Je zou als alternatief Maikel Kasteleijn kunnen bellen en vragen of hij nog een setje neusjes heeft liggen. Wie weet? En nog een alternatief; ik heb ooit eens een mat '34 neus gemaakt op basis van de snuit van een fles WC-eend. Zie onderstaande (slechte) foto. Helaas is deze bak bij een verhuizing kwijt geraakt.
Ouwe mannen moeten ook niet gaan skieen
Dus voor de rest maar even de hulp van de penbrander ingeroepen. Gaat ook mooi
Overigens is het ( sorry Maykel, voor het geval je meeleest ) geen beginners kit.
Nou gelukkig heb jij de laatste kit dan. Het is ook geen wonder dat er zoveel kant-en-klaar modellen hiervan besteld zijn.
Hoi,Ok, dan zal ik op zoek moeten naar een onderdeel, dat de cabine achterwand voorsteld. BTW heb jij ook tekeningen in de handleiding staan ? Ik heb 22 pagina's handleiding met alleen maar tekst...
Bij mij komt automatisch niets goed... de bakken hebben geen opleggin ( meer ) het zijn maar wat stompjes, ruw afgezaagd. Maar ik heb al wel gezien, dat de oplegging op de Jacobs knudde met een rietje is... Ik denk er over om zelf maar een goede constructie te maken ala Artitec en/of LimaRossi. Zoals het nu is, zullen de kopbakken hun draaipunt moeten vinden in de middenbak. Dat gaat nooit mooi de bocht om worden
Vouwbalgen hier zijn 8.3mm --> 72 cm. Terwijl wanneer ik de bakken monteer zoals het kan, hou ik 5.4mm ( == 46 cm ) over
Een ietwat groter probleem hierbij is het motor draaistel... dat is nu met een draaipunt in het midden agfesteund op uitsteeksels aan de middenbak. Dus in een boog, zal er geen ruimte blijven voor de vouwbalg...Kortom, een *** kit ( Sorry Maykel ) van het onderstel deugt eigenlijk geen hout.
Maar... de koppen passen hier perfect 'zuigend' in de kappen. Niks scheef, krom of andersinds verkeerd