Ik ben nu in het bezit van een Ib maar wat is nu het grote verschil tussen de FL twin . Ik ken hem alleen van plaatjes maar hij lijkt mij sprekend op de IB, maar is wel goedkoper .
Ik rijd ook 2-rail met een IB, met DCC lokdecoders, maar ik gebruik Motorola wisseldecoders (Viessmann) omdat die wat goedkoper zijn dan de DCC varianten. Wel multiprotocol dus.David.
Ik heb zelf ook alleen de IBMaar als ik het goed heb zit er op de FL* geen iris/infra rood functie en bij de IB wel. Verder als beide kapot zijn gaan ze beide naar de ulhenbrock frabriek voor reparatie heb ik me laten vertellen. Hoewel de Fl* eerst nog via de FL* fabriek gaat maar daar doen ze er niets aan, m.u.v. het doorsturen. En als laatste maar wat mij betreft het belangrijkste. De prijs!! De FL* is duurder en je krijgt er eigelijk nog minder voor ook. Dus een beetje Nederlander heeft z'n keuze zo gemaakt denk ik m.v.g.Mark
Het Fl* TC ondersteunt ook het verouderde FMZ-protocol. Zelf ben ik niet van plan dit te gaan gebruiken, maar wanneer je nou eens aanloopt tegen die schitterende occasion-lok, die nog wel op FMZ rijdt, kun je die gewoon lekker kopen en laten rijden...
henk,die denkt dat er nog een hoop misverstanden over henk en Henk kunnen ontstaan