Als het vermogen onvoldoende is, is het misschien de overweging waard om 2 draaistellen te motoriseren? Is wel veel meer werk, want het chassis is daar niet op voorbereid en je hebt een extra Trix motordraaistel nodig. Dat zal allemaal wel erg prijzig worden.mvg,Ivo
Misschien handig om even het bestelnummer van dit motortje te vermelden?. Ik wil dit dingetje graag in mijn motorzaag........post inbouwen Peter
...Ik wil dit dingetje graag in mijn motorzaag........post inbouwen
...wiel weet past ie ook in een 11oo van M**Tr**?
Dit begint erop te lijken dat we beter wellicht kollektief deze motortjes kunnen gaan bestellen.Ik heb ook wel intresse in een exemplaar. wiel weet past ie ook in een 11oo van M**Tr**?Ik blijf volgen! Goed gevonden. HansEdit, eh, Fissy, dat frame......? Ik heb er wel idee in. Is het Hamo?
Overigens zit er idd een 8 tands rondsel op.Toen ik ze uitpakte was ik hevig teleurgesteld, omdat er in de 1200 een 7 tands rondsel zit......
Klopt Jean ! Overigens zit er idd een 8 tands rondsel op.Toen ik ze uitpakte was ik hevig teleurgesteld, omdat er in de 1200 een 7 tands rondsel zit...Wat schets echter mijn verbazing, dat dit rondsel beter past dan het origineel...Het zou toch niet zo zijn dat.... ( M* hier een vreselijke fout heeft begaan waardoor het originele rondsel niet goed in het eerste tandwiel grijpt, waardoor er een vreselijk gekrijs ontstaat )Na 24 uur stilstand, net de 1200 weer aangezet. Nog steeds mooi stil en dus nog steeds tevreden @IvoDe trekkracht/het vermogen is denk ik wel voldoende voor normale inzet. Jouw voorgestelde ombouw is wel heeeeel erg veel freeswerk Ik ook Peter, maar.... er is waarschijnlijk niet genoeg 'vlees' om de uitsparing in het chassis te vrezen.Ik ga e.e.a. opmeten, heb inmiddels de MP hier open voor me liggen Grtzz,Karst