Laatste friesbak ook in de lak en de verf. LEDstrips geplakt. Morgen nog even aansluiten En dan krijgen we een druk programma voor het weekend:- Servo decoders bouwen- Armseinen plaatsen en servo's aansluiten- Koploper aanpassen en testrijden- Oude lichtdecoder verplaatsen naar de nieuwe stations module- Lantaarns en stationsverlichting aansluiten- Nieuwe controller definitief onder de 'overweg' module monteren- Koploper aanpassen voor de nieuwe verlichting, en stationsspullen, oude baanverlichting er uit slopen- Testen en fine tunenEn dan vrees ik wel dat het zondagavond is zo niet:- Menck-bagger spuiten, - nog een servodecoder bouwen. - Menckbagger opstellen- Koloper aanpassen etc.
wat heb jij gedaan om hem zo soepel te laten
Zat naar het filmpje te kijken, en ik verbaasde mij over de hippel, wat heb jij gedaan om hem zo soepel te laten rijden digitaal? Zou graag het geheim weten, want mijn hippel rijdt bagger
...Dus wat te doen.. Denk ik och, strip even de vishaak er af, tuig hem op, decoder er in en klaar... Afijn 8 uur later Omdat het een oude versie is met oude aandrijving, dus bagger stroomafname. Dus.. middelste as verticale speling gegeven, veertje er onder. Toen was het al wat beter. Daarna nog twee forforbronsdraadjes extra op de bestaande stroomafnemers gesoldeerd voor meer contactdruk. Dan de zwarting van loopvlakken en flenzen met een Roco-gum weggehaald. Zo... toen liep het enige mate ...
... Marinus waarom heb je je post weggehaald ?? ...
YouTube stelde voor om de video te stabiliseren, omdat ze ontdekt hadden dattie wat 'shaky' was