Euhhh, nu ben ik helemaal niet meer mee... Hoe moet ik dan een fout zoeken? Als er een trein op de sporen staat dan zet je toch ook spanning over componenten (meldmodules).wat bedoel je hiermee? Ik kan dan volgens mij spanning meten maar niks meer? Ik begrijp deze tip met een trafo niet.Dirk
maar in mijn kennissenkring is er niemand die me kan helpen.
Dat snap ik niet helemaal. En je kennis(sen) in Kortessem / Guigoven dan ? Je zit toch in een clubje van een paar man ?
Mag ik uit je opmerking concluderen, dat de baan met het grote schaduwstation dus NIET functioneert ?Daar had je toch al een werkend concept in iTrain voor gemaakt ?
Ja, zoiets dergelijks heb ik gedaan, maar ik blijf 1700 ohm krijgen, en ik wil graag weten od die weerstand van de meldmodules kan komen dat is het enige dat nog aan de baan zit, geen loks, geen wisseldecoders, geen wagons. wat ik nog niet vermeld heb is dat als ik de centrale aanzet alles normaal is en na een 5 tal seconden ik op het configscherm plots het stroomverbruik zie oplopen en als ik dan niet snel de rode knop druk de centrale in veiligheid springt. Dus niet onmiddellijk maar pas na een 5 seconden. Geen idee of dit iets cruciaal is, daarom niet aan gedacht om te vermelden.Dirk
Controleer eens of de terugmeldmodule waar dat verschoven stuk spoor aan zit wel goed aangesloten zit.
maar ik blijf 1700 ohm krijgen, en ik wil graag weten od die weerstand van de meldmodules kan komen dat is het enige dat nog aan de baan zit, geen loks, geen wisseldecoders, geen wagons.
Daar is nog niks aan veranderd, het station zoals je het gezien hebt is nog steeds het zelfde, wel ondertussen nog een 20tal loks extra in de kast