om sharps lichtsluizen VCC, signaal en GND. 3 polige dupont kabels open collector naar GND toe dan zijn ze 'floating'.bare minimumsetje arduino's te gebruiken. arduino nano een base shield plug en play. Programmeren doen we voor je.de lichtsluis arduino 2e arduinotussen de arduino's maar iets van 4 aders te trekken. 1x VCC, 1x GND en 1 ader per sensor. Daar heb ik een interessante oplossing voor gemaakt. Die moet ik nog testen. een draadloze keerlus module.juiste soldeerpads soldeert, de sensor bypassen met een extra schakelaar of met een DCC decoder.voor mijn eigen DCC decoder daar een preset voor Er zitten zelfs ABC diodes op die je ook met een soldeer pad kan activeren.P.S. ik zou Maartens verhaal over dat ABC verhaal gewoon lekker vergeten.
cuckoo ik heb gerber online staanzelf bij de printen boer kan bestellen neopixels zijn bedradingstechnisch
Mee eens. Er zijn veel leuke oplossingen te bedenken, simpel, een IR sluis voor weinig € van bijvoorbeeld tante Ali met een led er op aangesloten. Klaar.
Maarten, Bas, jullie kunnen er ook voor kiezen om niet op elkaar te reageren