Volgens mij moet je er dan even een bies opkwasten.
Instrumentverlichting zou je los moeten kunnen inschakelen. Wat beviel je niet aan de rijeigenschappen?
Ik had de nodige problemen met het programmeren van de CV's, ik verdenk de GoldCap als veroorzaker van dit probleem.Volgens mij moet dat ding eerst opgeladen zijn voordat je gaat programmeren, wat ik nu dus eerst doe is die elco opladen via Drivers Cab in Lokprogrammer. Dit doe je door de loc op je programmeerspoor te zetten en GO drukken in de Drivers Cab en dan 30 seconden wachten of zo. Daarna STOP en dan direct daarna programmeren, niet te lang wachten met programmeren want dan is ie weer ontladen.
Zijn de lampen van de oorspronkelijke digi versie te dimmen? Zo ja, hoe?
Ik denk dat er idd iets meer tijd tussen de plops in mag. Verder vind ik ze ook iets te hard klinken t.o.v. de rest van de geluiden. Alhoewel ze hier na ca 1.30 min heel goed te horen zijn https://www.youtube.com/watch?v=np-qzuzFC0o&t=108sOp andere Hippel-filmpjes op YT hoor ik ze niet/nauwelijks. Is het een idee het wel niet laten horen van de ploppen functietoets-afhankelijk te maken?
Ik heb zelf de Z21 en daar duurde het veranderen van de CV's soms wat lang, op het programmeerspoor hoor je een klik bij het wegschrijven en een klik als dit voltooid is (relais voor het schakelen naar het programmeerspoor misschien?).Maar bij het programmeren op het hoofdspoor ging het wel snel.Stephan.