Ja, ik zal wel moeten want ik heb geen geldig rijbewijs meer. En die aanhanger past niet op een treinbalkon. Gekkigheid natuurlijk, er is iets anders geregeld. Ik mag mee met iemand die ook een inbreng heeft.
Jaartje of 10 organisatie OntraXS? Geloof niet dat het heel hard is tegenwoordig maar er was altijd een limiet aan wat er binnen mocht zijn op elk moment van die dag.En ik kan mij voorstellen dat ze gewoon willen weten wat er komt.
kom op klaasie. je bent toch ook 2 keer op de fiets naar asselt geweest om te kijken.. lekker fietsen.. zo'n jonge vent als jij kan dat prima
Maar heb je in jouw OnTraxs tijd wel eens meegemaakt dat het te druk werd en er bezoekers geweigerd werden?
Ik ben niet zo geïnteresseerd in wie er niet komt, wel wie er wel komt en wat het programma is. Ik kijk er naar uit, als altijd.
Ik wil gewoon volledige vrijheid hebben als ik naar een beurs wil gaan en 's morgens nog kunnen beslissen of ik die dag wil gaan en hoe laat. Dit is toch een goed recht. Bovendien kunnen bezoekers zoals ik dit niet dagen/weken van te voren plannen. Hiervoor zijn soms bepaalde omstandigheden.
Ik wil gewoon volledige vrijheid hebben als ik naar een beurs wil gaan en 's morgens nog kunnen beslissen of ik die dag wil gaan en hoe laat. Dit is toch een goed recht. Bovendien kunnen bezoekers zoals ik dit niet dagen/weken van te voren plannen. Hiervoor zijn soms bepaalde omstandigheden. Ik wil simpelweg vrijheid en geen beperkingen want die zijn er al genoeg en het worden er steeds meer.