Verplicht tijdslot Het moet niet gekker worden. Alweer een item met minder vrijheden.Dan maar geen Ontrax dit jaar.
Het begrip 'tijdslot' roept vermoedelijk bij veel mensen ook onplezierige herinneringen op aan de coronatijd... Bor
Tijdslot staat standaard op 10 tot 17 uur.De normale openingstijd.
Citaat van: Wim Vink op 11 January 2025, 09:37:42Verplicht tijdslot Het moet niet gekker worden. Alweer een item met minder vrijheden.Dan maar geen Ontrax dit jaar.Helemaal mee eens
En vaak een wassen neus. Heb je het niet dan kan je het vaak op je telefoon nog regelen terwijl je in de rij voor de kassa staat
En overigens, als je de banen goed wilt zien, dan moet je er niet 's ochtends zijn, maar aan het einde van de dag komen. Vanaf een uur of twee, drie wordt het echt rustiger en heb je nog alle tijd.
Heb je pech zit je aan een onzinnig tijdslot vast waar je niets mee kunt.
Ik wil gewoon volledige vrijheid hebben als ik naar een beurs wil gaan en 's morgens nog kunnen beslissen of ik die dag wil gaan en hoe laat. Dit is toch een goed recht. Bovendien kunnen bezoekers zoals ik dit niet dagen/weken van te voren plannen. Hiervoor zijn soms bepaalde omstandigheden. En dit is niet zielig bedoeld!!Ik wil simpelweg vrijheid en geen beperkingen want die zijn er al genoeg en het worden er steeds meer.
Ik wil gewoon volledige vrijheid hebben als ik naar een beurs wil gaan en 's morgens nog kunnen beslissen of ik die dag wil gaan en hoe laat.
Ik wil simpelweg vrijheid en geen beperkingen want die zijn er al genoeg en het worden er steeds meer.
Waar haal je vandaan dat ze een maximum aantal bezoekers per dag mogen hebben?