Hi BasZiet er al mooi uit. Het grappige is dat we blijkbaar nog steeds op een iets verschillend spoor zitten, want jij zet de FPC connectoren op de processor print, en de steppers monteer je op de tweede print. Tenzij ik me heel erg vergis, lukt dat bij mijn steppers niet, omdat de onderkant daarvan niet vlak is en de bevestiging schroeven niet op dezelfde hoogte liggen. Ook is het veruit het makkelijkst de stepper bevestiging schroeven met zelftappers in het plastic vast te zetten.De optie die ik noemde was juist om de FPC op de tweede print te zetten.Misschien dat we als test een paar printjes moeten laten maken. Wel denk ik dat de uiteindelijke keuze gemaakt moet worden als we he hele 3D gebeuren er om heen kennen. Ik vermoed bijvoorbeeld dat de tweede stepper niet op dezelfde hoogte moet dan de eerste, omdat beide trekdraden van de vleugels ook op verschillende hoogtes zitten.GroetAiko
Ik heb de steppers wel met de heugel aan dezelfde kant, waarbij de buitenste seinstang dus naar de onderste motor gaat.
Ik zat net nog even te denken dat vaak nog een Sperrsignal vlak voor het Ausfahrtsignal stond. We zouden erover na moeten denken of we die in dezelfde schacht willen integreren (waardoor we 3 A4988 nodig hebben …) of niet. Het alternatief is dat elk signaal zijn eigen decoder krijgt. De Sperrsignalen die kant en klaar `(=Viessmann) te koop zijn, zijn nu niet precies het neusje van de zalm. Wienert (bouwpakket) is beter, maar niet meteen goedkoop. Zelfbouw zou mooi zijn (zoek in Youtube maar op de BBM: Berlin - Basel -Mailand). Aiko