Maar meer serieus: er rijden in plaats daarvan bussen dus wat is het probleem?
Er zijn meerdere trajecten overwogen, maar de proef zou in het midden van het land voor te veel problemen zorgen.
Nog zo'n leuke uit een teletekst bericht:En problemen in een uithoek (waar ik toevallig woon) zijn minder erg? Waarom proberen ze het niet gewoon op Den Haag-Rotterdam? Daar heb je tenminste omreismogelijkheden.
vandaag las ik met grote verbazing dat er in 2029 geen treinverkeer zal zijn tussen Vlissingen en Goes.voor iemand die zeeland niet kent, we hebben maar 1 spoorlijn en 1 snelweg om de provincie te ontsluiten..dus de trein maanden stilleggen betekend dat studenten niet meer naar school kunnen terwijl en anderen niet naar hun werk.Juist in deze provincie is dit een achterlijke beslissing omdat het veel zal ontwrichten..zie ook omroep zeeland
Net gelezen, wat mij het meest verbaasd is dat de provincie er totaal geen problemen mee heeft. Ze accepteren wel de miljoenen "schade" vergoeding maar voor de rest niets.... ?. Maar ja, OV staat niet hoog op het prioriteit lijstje van de provincie van Zeeland.