https://sceneryenzo.nl/product/abs-plasticard-profile-20x-rods-variety-pack-9128/
Kijk, daar komt de aap uit de perenboom. Je noemde plasticard, dan denk ik aan plaatmateriaal. Maar nu kom je ineens op de proppen met staafmateriaal, dat is geen card.Bovendien noem je diameters die niet overeenkomen met het gezochte. En dan moet er ook nog een gaatje in. Ik zou dat op de draaibank wel kunnen maken, maar niet in 5 minuten. En de meesten onder ons hebben geen draaibank, dus die krijgen dat helemaal niet voor elkaar.Dus nogmaals, je geeft wel korte antwoorden maar we hebben er niks aan.
Laat ik dan nog iets constructiefs bijdragen. Een stukje gewoon installatiedraad, 1,5 mm2.Daar een stukje isolatie af gehaald en met de chopper ringetjes van gesneden.De binnendiameter is iets te klein om die over het piefje van de lichtgeleider te krijgen.Daarom om een spijker geschoven, 1,6 mm dik en een paar uur laten liggen.Om de lichtgeleider geschoven en hij krimpt zich meteen vast.De ringetjes zijn iets te lang geworden, dus ik ga nieuwe snijden. En ik bedacht dat het misschien handig is om de zwarte isolatie geel te schilderen als die nog om de spijker zit.De uiteindelijke diameter is een paar tienden meer dan het origineel, maar ik kan er mee leven.
Misschien moet een onzer moderators dit draadje verplaatsen naar het bouwdeel van ons forum. Want het gaat allang niet meer over de vraag uit het eerste bericht.