Asbest mag niet meer toegepast worden. Een bestaande woning of schuur met een dak van asbest mag je nog blijven gebruiken. Er is namelijk geen asbestdakenverbod (is wel overwogen, maar is gestrand in de Eerste Kamer). Die schuur mag je ook verkopen. Een nieuwe schuur bouwen met een dak van asbest, dat mag niet.
Dit is erg gevaarlijk bij het gebruik van zekering automaten, deze schakelen namelijk onder de 190 Volt niet meer af,
Bovendien is het onwaarschijnlijk dat de spanning zo ver daalt. Als dat zo is, dan gaan er wel meer dingen fout.
Metalen trafo's rijden met lok's van 500 - 600 euro..... snap ik niks van.Groet Jeroen
Metalen trafo's rijden met lok's van 500 - 600 euro..... snap ik niks van.
Hoi,Op de eerste bladzijde wordt gesproken over het inzakken van de spanning tot 194 Volt.Dit is erg gevaarlijk bij het gebruik van zekering automaten, deze schakelen namelijk onder de 190 Volt niet meer af, Hier kom je dan dicht in de buurt. Ik zou hier toch eens met netbeheerder Enexis over bellen. Kan een gevaar vormen.Metalen trafo's rijden met lok's van 500 - 600 euro..... snap ik niks van.De verkoop van asbest is sinds de 90 er jaren verboden. Ook voor particulieren.trouwens, bij d NAM wordt glaswol al als asbest verwijdert. Dus als de asbest "op"is kunnen die bedrijven gewoon door met glaswol verwijderen.Groet Jeroen
...gourmet stellen van 3000W. ...
Dat snap ik dus ook niet, vandaar dus dit draadje.Soms krijg ik de indruk dat men op de verkeerde dingen bezuinigd.Daarom haalde ik in mijn openingspost al aan dat veel modelspoorders voor een behoorlijk vermogen op hun hobbykamer hebben staan, maar de randapparatuur moet dan zo goedkoop mogelijk zijn.schiet mij maar lek...........Ik zeg dit ook omdat ik ook controleer op brandveiligheid.Zulke dingen moet ik dan ook afkeuren.Net zoals meervoudige stekkerdozen met een schakelaar met een controlelampje onder de knop.Jos.