Die marklins hebben eindafschakelaars dus zolang de puls maar lang genoeg is, zal de duur niet zo veel uitmaken.
Martin: heus echt, voor k-rail is 50 te weinig is mijn ervaring en dat is ook wat Karst schrijft.
Btw: Overigens, ik werk met MacBook -hoop niet dat ik nu weer een laptop aan moet schaffen of moet gaan lenen...:-(
Om te testen of het aan de pulsduur ligt zou je op een 4018 een uitgang op een kortere pulsduur kunnen zetten.In de CV-lijst in de handleiding staat dat de pulsduur default op 128 staat. Maar ik kan niet vinden of dat millisecondes zijn.
Toch is het zo. Bij de eerste versies van de 4018 kon het nog een interessant neveneffect hebben. https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=63101.msg3221541154#msg3221541154
Ik voel een nieuw draadje aankomen, wat is de perfecte pulstijd voor een marklin wisselaandrijving
Bij de 74491 niet, heb in april een Marklin baan opgeleverd met 46 wissels. Alle spoelen staan op 50 ms en tot op heden is er geen enkel gemiste commando gemeld. Bij 30 ms was dit met regelmaat wel het geval.