...Alle wissels werken goed als ik ze bedien, MAAR heel afwisselend de laatste 8 dus niet. Ik heb ze al onderling verwisseld, maakt niet uit. (Dus ik vertrouw er op dat de YaMoRc ook gewoon werkt)Overigens het ledje van de DR4018 blijft zoals gebruikelijk op groen staan maar het ledje van de YaMoRC knippert groen en brandt dus niet constant (neem aan dat dit zo hoort in deze nieuwe uitvoering)Met bedienen bedoel ik dat de wissels via het programma iTrain worden geschakeld met een muisklik. Maar ook indien ik de Ecos2 hiervoor inzet ervaar ik hetzelfde euvel. Regelmatig klikken geeft een afwisselend resultaat, soms wel, soms niet. Maakt niet uit, nieuwe of oudere K-railwissel....
worden schakelopdrachten gemist (dus staan er wissels na het schakelen in een onjuiste stand) of worden de schakelopdrachten met enige vertraging uitgevoerd?
...En dat het enkel met de onderlinge YaMoRC apparatuur werkt....
Kan mij toch niet voorstellen dat het aan een Viesmann trafo - output stroom ligt.
Hallo Paul,Citaat van: PkAlfisti op 30 August 2023, 19:38:26...En dat het enkel met de onderlinge YaMoRC apparatuur werkt....Dat zal ook echt niet zo zijn. Ik zal de test morgen nog een keer herhalen met mijn witte z21 Start. 😉
Nee de kastjes hebben niet door dat er een ander merk aangesloten is. Enkel de taal is belangrijk, in dit geval DCC.
Bij deze dan toch nog maar even een schema, hopelijk duidelijke genoeg om wat meer inzicht te krijgen in de probleemstelling. Nog niet opgelost...:-(Btw: Hopelijk komt het plaatje goed over ;-)