Als ik jou zo bezig ziet met de spiraal ,krijg ik ook weer zin om met mijn spiraal verder te gaan.
Ik doe het op de manier die ik het plezierigste vindt,dus dat is toch mijn zaak.Ik weet waar ik mee bezig ben,ik ben niet gek of zo.
Citaat van: Ronald Halma op 15 December 2009, 17:17:45Da's mooi.... hier heb je nu gezien hoe het moet, want bij jou ligt de hele spiraal er al zonder ook maar iets uitgelijnd of getest te hebben. Van deze Martin kun je dan ook nog wat leren.Netjes Martin (Hookyville)! Net of ik er de bale verstand van heb,vandaarDa,s niks persoonlijks,maar als je ziet hoe er soms gereageert wordt.Als iemand een vraag heeft,krijgt de persoon een antwoord,zo vanJa waarom vraag je dat ,ga liever zoeken.Of ,ik besteed hier geen tijd aan.Dan denk ik persoonlijk van reageer dan niet. Martin de Deugd.
Da's mooi.... hier heb je nu gezien hoe het moet, want bij jou ligt de hele spiraal er al zonder ook maar iets uitgelijnd of getest te hebben. Van deze Martin kun je dan ook nog wat leren.Netjes Martin (Hookyville)! Net of ik er de bale verstand van heb,vandaarDa,s niks persoonlijks,maar als je ziet hoe er soms gereageert wordt.Als iemand een vraag heeft,krijgt de persoon een antwoord,zo vanJa waarom vraag je dat ,ga liever zoeken.Of ,ik besteed hier geen tijd aan.Dan denk ik persoonlijk van reageer dan niet. Martin de Deugd.
Met niet gek of zo ,bedoel ik dat ik best wel weet waar ik aan bezig ben.Jij trekt een conclusie uit wat je ziet en schrijft vervolgens.
Da's mooi.... hier heb je nu gezien hoe het moet, want bij jou ligt de hele spiraal er al zonder ook maar iets uitgelijnd of getest te hebben. Van deze Martin kun je dan ook nog wat leren.
Ik heb trouwens hog nieuws.De spiraal die ik gisteren heb gemaakt heb ik gewijzigt hij was inderdaad veel te steil.Heb er nog een laag bij gevoegd
Da,s niks persoonlijks,maar als je ziet hoe er soms gereageert wordt.Als iemand een vraag heeft,krijgt de persoon een antwoord,zo vanJa waarom vraag je dat ,ga liever zoeken.Of ,ik besteed hier geen tijd aan.Dan denk ik persoonlijk van reageer dan niet.