het gaat mij vooral om gebruiksgemak.
Dan is CS3 uitgesloten. Die is bijzondergebruikers onvriendelijk naar mijn mening.
alleen kan ik dus niet zien waar die treinen op het stukje dubbelspoor op enig moment tot stilstand komen zodat de ander kan passeren.
alleen kan ik dus niet zien waar die treinen op het stukje dubbelspoor op enig moment tot stilstand komen zodat de ander kan passeren. Of moet ik helemaal geen andere centrale aanschaffen? het gaat mij vooral om gebruiksgemak.
Dan is CS3 uitgesloten. Die is bijzonder gebruikers onvriendelijk naar mijn mening.
Totale beginnersvraag: Na een jaar stilstand met mijn digitale Trix HO baan in aanbouw loop ik tegen het volgende probleem aan: Ik heb een schaduwstation op een stuk enkelspoor onder de baan met daarin 2 electrische wissels met decoder ( deze zorgen voor een dubbelspoorgedeelte zodat 2 treinen elkaar in tegengestelde richting kunnen passeren ) . Met mijn huidige mobile station kan ik wel die wissels bedienen, alleen kan ik dus niet zien waar die treinen op het stukje dubbelspoor op enig moment tot stilstand komen zodat de ander kan passeren. Ik heb begrepen dat ik dan evt. met reed-contacten moet gaan werken, maar ik ben behoorlijk a-technisch en ik hoor ook dat dat niet altijd handig is. Is het dan eenvoudiger om een CS3 of een Ecu Ecos 2 aan te schaffen, icm S88 decoder, en moet ik dan nog werken met contactrails in het desbetreffende gedeelte? Of moet ik helemaal geen andere centrale aanschaffen? Het geld is overigens het probleem niet, het gaat mij vooral om gebruiksgemak.
Is het dan eenvoudiger om een CS3 of een Ecu Ecos 2 aan te schaffen, icm S88 decoder, (...) het gaat mij vooral om gebruiksgemak.
termen als gebruiksgemak en goed zijn subjectief.
Mensen kijken mij wel eens aan alsof ik aan het toveren ben als ik het mapping menu voor MFX decoders tevoorschijn tover in de CS3 (dat zit redelijk verstopt).