Sorry, maar dat is hoe ik het zie
En het eerste adres, dus DCC adres 1 heeft eigenlijk waarde 4. Omdat geschiedenis en.. logic... en eigenlijk geen idee tbh
Vergeet ook niet dat verschillende command stations ook verschillend nummeren. Het zou handig zijn om dat in je code via een CV instelbaar te maken.
Ik geef eigenlijk niet zo veel om wat andere command stations anders doen. Zolang die van mij het maar goed doen. Ik plan me gewoon aan de laatste standaard te houden.
En dan de beugel Dat vond ik het leukste te bedenken. De plaatjes lijken mij vrij duidelijk. De print met schakelaars en aansturing kan je in de beugel schuiven die licht klemt. Je kan hem een beetje afstellen door de print heen en weer te bewegen.
En probleemloos met de Spence Konde Arduino-NANO-UDPI Programmer al bijna 20.000 Modules in-circuit succesvol geflashed heeft.
Ik weet niet precies wat je met de Arduino Nano programmer bedoeld
Is dit weer de beruchte verspringing van 4, met name door de Roco (Multi)muis ?
omdat je anders de groep gebruikers met Lenz handregelaars uitsluit.
Verder is er een verschil tussen bv Roco 10764 / Multimaus (Z21 weet ik niet) en Lenz / OpenDCC.
omdat je tijdens inleren en aansturen toch hetzelfde nummer gebruikt, wat de waarde ook mag zijn
uint8 checkMyDeadBeef(){ uint32 DEADBEEF ; EEPROM.get( DEADBEEF_ADDRESS, DEADBEEF ) ; if( DEADBEEF != 0xDEADBEEF ) { DEADBEEF = 0xDEADBEEF ; EEPROM.put( DEADBEEF_ADDRESS, DEADBEEF ) ; return 1 ; } return 0 ;}