Van het Assel - Apeldoorn gebeuren is weinig meer over zie ik, of is dat al losgelaten.
Als je al een uithaalspoor wilt aanleggen dan rechts, omdat de 2 onderste kopsporen dusdanig lang zijn dat je ook een dito uithaalspoor nodig hebt.
Gebaseerd op omgeving Assel.
Ook dacht ik eraan om misschien het raccordement naar Arnhem te laten verhuizen. Zelfde verhaal gezien de afstand. Ik kan er wel deels omheen lopen wat het makkelijker maakt maar toch. Ook ik heb die uitschuifarmen van Inspector Gadget niet. Ik weet alleen niet of het haalbaar is. Dus stel. ik laat de goederensporen liggen zoals ze liggen. Richting Arnhem aan de binnenkant liggen nu 2 kopsporen. Wat als daar de laadplaats voor de landmacht komt. Is deze dan deels boven de helix te bouwen? Is de trein op het hoofdspoor al dusdanig gezakt dat erboven gebouwd kan worden? Dan kan de landmachttrein op een wachtspoor gestationeerd worden om zo of richting Stroe of Richting Arnhem te gaan, zonder dat er eerst een hoofdlijn gepasseerd moet worden.