Dat is naar mijn idee een hele mooie aanpassing. Veel vloeiender, maar je zorgt er nu ook voor dat de wisselstraat rechts nu echt bij het perron hoort ipv voor het gevoel in de hoofdbaan.
1,40 is wat kort, maar lange(re) goederentreinen kan je wel kwijt, alleen niet mee rangeren. Op het blauwe spoor kan je (over de wissels gaat) een trein van ongeveer 2,40 kwijt. Ook de doorgaande sporen idem.
@ Vincent, waar doe je op met het linkse kopspoortje? De cyaan vanaf de bundel?
Op 1.40m kunnen ongeveer containerwagons staan denk ik? Misschien 4?Heel misschien kunnen we op de stations-kant maximaal 1.5M erbij creëren maar dat moet dan eerst langs de onderhandelingstafel met de vrouw
Nou hier is tie dan!! Met jullie hulp moet het dit worden Ben tevreden! En toch wel wat mogelijkheden
Ik weet niet welke wagens je hebt, maar ik heb Fleischmann containerwagens waar totaal 60ft aan containers op kan, die zouden 225mm meten over de buffers. Zelf had ik er 6 (plus 3 Roco Huckepack wagonnen, zijn iets korter), daarmee kwam ik op ongeveer 230 cm aan totale lengte incl loc. Dat was in mijn toenmalige baan ook direct het langste stationspoor. Ik denk dat 7 a 8 bakken dus maximaal haalbaar is als je deze op het zijspoor wil zetten. Langere treinen kan wel, alleen worden dat dan doorgaande treinen via de gele en paarse perronsporen. Kortom, ik zou even je langste trein opmeten. Let erop dat langere treinen straks ook ergens in je schaduwstation moeten passen