Wie heeft er zin een enorm zwetsverhaal?
...feestdag
Van jou altijd
De Dag van de Bolle Neuzen?
Je laat bij die samenstellingen geen tractie zien, behalve dan op het laatst. Heb je die nog niet rond (je weet het niet of hebt het materieel nog niet)?
De tractie van de VW-trein was in 1973 in elk geval een 1200, dat hebben we op beeld. Of je dat ook "straffeloos" mag extrapoleren naar acht jaar later durf ik niet te zeggen.
Vrijdagmorgen 26 maart 1982 los van Dv naar Odz om daar de Kevertrein op te pikken en naar Amf brengen. Daarna los naar Tb om onttakeld te worden voor sloop...
Maar liever heb ik daar de 1009 voor staan die eind maart 1982 in Deventer stond... Mocht Piko ooit in N een 1000 maken, dan komt die er dus voor. Vrijdagmorgen 26 maart 1982 los van Dv naar Odz om daar de Kevertrein op te pikken en naar Amf brengen. Daarna los naar Tb om onttakeld te worden voor sloop...
Voldoende drama in je script
mag ik dan second?
Ik neem aan dat (het materieel op) je baan straks in zomer of winter opstelling staat? En dat je dan de samenstellingen moet wisselen als je van zomer naar winter wil gaan?
Aangezien je zo specifiek bent met die datum vermoed ik dat je deze foto zelf al hebt,
want de 1009 was in die tijd heel dichtbij (Gôh, vandaag precies 42 jaar geleden...)
Wat was er zo speciaal dat er meerdere foto's bestaan van die loc op die plek binnen een paar uur?
Waarschijnlijk vanwege materieeltekort etc is er voor een 1000 gekozen.
Nadat de loc daar klaar was (denk ik?) is de loc naar Deventer gegaan. Is de loc ook zelf de baan op geweest of is dat de fantasie van dhr Poes?